{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Øv hvor det surt! {{forumTopicSubject}}

Ja sorry piger men bliver lige nød til af brokke mig lidt smiley det sker ikke så tit hehe.

Min søn er syg nu på 9dagen, har ringet & ringet til læge også vagtlægen fordi han nu har lagt med 40 i feber i 9dage.
Nå da der var gået 5dage ville min egen læge se ham, det os ok kommer så derind & de kigger ham ser han er rød i hals & øre men ville intet gi ham.
Ringer dagen efter til vagtlægen igen fordi han heller ikke ville spise eller drikke. bliver bedt om af komme ind. de kigger ham så & han får noget for det tænker JUBII nu sker der noget, men knægten ligger stadig med feber vil ikke spise eller drikke.
Ringer så idag til lægen & brokker mig endnu engang bliver bedt om af komme & han bliver set på nu er begge øre sat meget til & hans hals også mere medtaget, han bliver lyttet på endnu engang & tro mig om min lille stakkels søn ikke har astmatisk bronkitis smiley
Øv hvor det surt der skal gå så længe & med 3 forskellige læger burde sq ha gjort noget før!
Nu han på panodil 4 gange om dagen - noget for betændelse 2 gange om dagen & noget helt 3 for hans bronkitis 3 gange om dagen.
hvor har jeg dog ondt af min lille søn smiley
næsten 9mdr gammel & fejler en masse smiley øv bøv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv hvor det surt!
Kommentér på:
Øv hvor det surt!

Annonce