{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

synes det er svært.. :( {{forumTopicSubject}}

jeg bor alene med min datter og vores nye lille hvalp.. smiley eller dvs. jeg har en kæreste som efter planerne er ska flytte ind hos os her den 1 aug. MEN vi havde så besøg af min eks. Sofies far, her for ca 3 uger siden, han komer og ser Sofie her da vi snakker rigtig godt sammen og min kæreste snakker også godt med ham...
men da han var her en weekend for ca 3 uger siden, snakkede vi meget sammen (min eks og jeg) og det var super dejligt. Men så da han var taget hjem og ja indtil nu har jeg tænkt en del på ham smiley vi har aldrig snakket så godt som vi gør nu, og ja sys sku han er blevet ret lækker, osv.
Og ja her hjemme når kæresten er her hakker vi bar på hinanden og diskutere, og ja så er der sex-livet, hvor er det henne? kan ikke huske hvornår vi sidst har haft sex:S har det som om følelserne forsvinder lidt efter lidt og ja så savner jeg lidt Sofies far.. :S synes det er svært, har ikk rigtig nogen at snakke med om det, derfor jeg deler det med jer... havde bar brug for at få det lidt ud a hovedet og det hjælper somme tider at fortælle om det..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  synes det er svært.. :(
  • #1   13. jul 2010 Ville klart sige til kæresten at jeg ikke havde de samme følelser osv. og du er begyndt og tænke på din ex. også tage den derfra, se hvad din kæreste siger . også sige at det nok er en god ide han venter lidt med og flytte ind

• #2   13. jul 2010 jeg ville ikke sige at jeg er begyndt at tænke på min ex, men at følelserne er forsvundet lidt, og jeg gerne vil arbejde på at få dem igen.. (hvis du vil det)

Jeg har selv stået i samme situation.

• Jane C
    Jane C Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 114
    #3   13. jul 2010 Ville fortælle din nuværende kæreste hvad der sker i dit hovede pt. Måske har han en idé til en løsning, eller måske vælger han så at sige at han ikk vil flytte ind, så kunne du jo evt. fortælle din eks. om dine følelser, måske har han de samme følelser for dig.. Bar et råd herfra smiley Men kan godt se du har lidt at tænke over smiley

• #4   13. jul 2010 jeg ville heller ikke lige sige jeg var begyndt at tænke på min x. ville bare sige at jeg sys vi skulle vente med at flytte sammen da mine følelser ikke længere var som de havde været, og så inten finde ud af om de kunne arb. op igen eller sige stop mens legen er god..

• #5   13. jul 2010 tak for rådene, jeg vil overveje hvordan jeg får det sagt:P

• #6   13. jul 2010 Jeg ville heller ikke sige det med min eks. for man ved ikke hvordan han vil reagere. Det kommer nok meget pludseligt for ham og så vil han nok blive voldsomt jaloux. Der kan mænd reagere meget forskelligt og det er ikke altid klogt at sige det direkte til dem uden forberedelse face to face.
    Det kan gå hen og blvie rigtig ubehageligt for dig hvis han reagerer efter sine følelser.

Men ville helt klart sige at du ikke synes han skulle flytte ind alligevel og måske forklare på en anden pæn måde at du ikke synes det går alligevel.

• #7   13. jul 2010 min nuværende kæreste er allerede lidt jaloux når sofies far er her, han synes sofies far klistre op a mig og render i røven a mig, men det sys jeg nu ikk

• #8   13. jul 2010 Jeg tror nok jeg ville bede min kæreste om en åben og ærlig snak, om de ting der røre sig i dig. Måske han også har noget på hjertet.
    Ville nok ikke lige ligge ud med at bringe min eks på banen, og dine følelser for ham.

Sexliv er en vigtig del af et parforhold. Hvis det er dig der ikke har lyst, så må du tænke over hvorfor. Er det ham, så må du spørge ham, om han ikke tænder på dig mere.

Du skal tænke på at når i går og småskændes, og du ikke er glad, så smitter det af på din datter. Så du skylder dig selv, hende og ham at tage tyren ved hornene.

• #9   13. jul 2010 åhh sikke et dilemma:-/ Jeg ville nok også be kæresten om at vente med at flytte ind, til du er hel sikker på hva du vil

• #10   13. jul 2010 først : DU HAR MIG c'',) - kom så ud og gå med den hund så vi kan få styr på det her smiley henrik sover ...

andet: læs min sms ? har du gjort det ? der er min ærlige mening om ham som jeg ikke lige vil smidde ud her...

jeg syntes virkelig du skal overveje tingene NU, det er snart den første smukke - og så mister du alt , børne bidrag, boligstøtte, friplads osv - forhøjet børnepenge :S det gør det lidt sværere hvis du bestemmer dig når hans adresse er flyttet / han er flyttet ind - at skulle til at søge alle de ting igen ,...

men ja den er svær den der smiley

• #11   13. jul 2010 syndes også du skal fortælle han du har brug for mere tid inden han flytter ind.. når det ike går godt nu bliver det ikke nemmer når han flytter ind

• #12   14. jul 2010 nu er jeg en mand, og ved ikke om det kan bruges men jeg kan da prøve at give et råd til dig.
    hvis jeg var ham ville jeg helst have sanheden for der er måske en chanche for at han vil blive sur over at du ikke fortalte sanheden at du har tænkt meget på din eks, og plus der kunne måske være en god chance for at at kan se det positive i at det jo trods alt er faren til barnet. og den sidste ting er , hvis du er stensikker i dit hjerte hvem du elsker højest så vær ærlig fra start og ikke brug hans og din tid på alt det ventetid, så i ikke ikke får det problem som mig og min dejlige forlovede var udsat for, vi har prøvet at gå fra hinanden mange gange gør vi fik børn og fandt ud af at vi elskede sku hinanden, og det væreste ville jo være hvis man ventede for længe med at stoppe foreholdet og du slet ikke følte noget for ham men at han simpelthend ikke kan få dig ud af hovedet fordi at du er hans et og alt, fordi han har i alt den ventetid fået flere og flere føelser for dig, men som sagt det kunne jo være han måske ikke tænker lige som jeg gør men det er jo heller ikke utroskab vi snakker om her så det er jo ikke så galt dette du er udsat for her som hvis det var at du var ham utro.
    men håber du kan bruge mit råd, hvis ikke held og lykke med hvad end du beslutter dig.
    Mvh stefan

• #13   14. jul 2010 Jeg ville be kæresten om ikke at flytte ind endnu.. vent indtil du er sikker i din sag. brug nogle dage alene hvor du tænker dig godt om og mærker på dig selv hvad du føler.

Jeg gik fra min forlovede efter 2 år som jeg har en søn sammen med.
    Der gik en del galt mellem os, så jeg valgte at gå fra ham og flyttede med sønnen.
    jeg var meget såret, ked, skuffet og ikke mindst ufattelig vred på ham. jeg gad ik snakke eller se ham og var nærmest begyndt at hade ham, og vi snakkede ik helt pænt til hinanden. men efter ca ½ år, begyndte vi at snakke godt sammen igen, han kom oftere og oftere på besøg og mine følelser blussede op for ham igen.

Han savnede mig og undskyldte hans opførsel osv. jeg tænkte meget over det ca 1-2 måneder. Jeg kunne ik tilgive det der var roden til det der var sket, men jeg savnede ham meget og var ikk i tvivl, mit hjerte var hos ham 100% og har altid været det. var som nyforelsket igen smiley
    Har givet ham endnu en chance og vi snakker nu bedre end før og han flytter snart ind igen smiley (hat til okt 3 års dag når man ser bort fra det ½ år vi ik ku sammen :))
    Måtte undskylde til min veninde der fra starten sagde at jeg stadig elskede ham, men jeg nægtede det og ku ik klare ham.. men indså tilsidst at jeg ik kan undvære manden til trods for det der er sket.

Men lyt til dig selv.. grundigt !og lad være med at lyve for dig selv eller din kæreste. gå i tænke boks og føl efter i dig selv og gør det du føler for.

Kommentér på:
synes det er svært.. :(

Annonce