{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.279 visninger | Oprettet:

synes det er lidt ensomt.... {{forumTopicSubject}}

Jeg skal da ærlig være ved at efter 16 mdr alene, begynder jeg at savne tosomheden.
En at dele hverdagen med, dele oplevelser, hygge med mine dreng, få os til at smile og grine.
Men jeg har en idé om at det nok ikke bliver nemt at finde en som vil have en enlig mor til 3.
Ville gerne have den eneste ene og alt hvad dertil hører smiley

Andre der har det på samme måde smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  synes det er lidt ensomt....
  • #1   2. jun 2013 Der er en til os alle jo smiley der skal nok være en prins på den hvid hest til dig også smiley
    Kender selv en fyr der er sammen med en enlig mor til 3 smiley

Held og lykke smiley

• #2   2. jun 2013 Ha ha ja det siger det jo, men så skal jeg vist uden for landets grænser smiley
    Tak skal du have smiley

• #3   2. jun 2013 Der skal nok komme en som vil dig og dine børn. Inden jeg mødte min mand var jeg sikker på jeg ville være alene. Men sådan blev det heldigvis ikke

• #4   3. jun 2013 Kender følelsen smiley har været alene i 2½ år efterhånden.....
    For et lille års tid siden var jeg ved at køre rigtig træt i det at være alene mor. Jeg trængte så meget til, at komme til at føle mig som "mig" igen på en måde, at jeg kunne være Janni uden at være mor, være kvinde og få øjeblikke, hvor jeg bare kunne give slip på alt ansvaret.
    Jeg fik så kontakt til en fyr jeg kom sammen med, da jeg var 17 - 18 år, og vi har siden da haft et helt uforpligtende forhold.
    Vi ser hinanden ca. 2 gange i måneden og ja det handler faktisk mest om sex smiley men han er også super god til, at give mig den der opmærksomhed, hvor jeg bare kan tage imod uden at skulle give noget igen så at sige.
    Han sørger for, at forkæle mig godt og grundigt når vi ser hinanden og det er bare helt fantastisk.
    Fordelen ved vores forhold er, at vi stiller ikke krav til hinanden, for helt ærlig jeg er på ingen måde interesseret i, at have en kæreste, som er der hver dag - i hvert fald ikke som jeg har det nu. Han har det heldigvis på samme måde.
    Det eneste løfte vi har givet hinanden er, at vi ikke knalder med andre - for at sige det rent ud, fordi vi er begge to blevet tjekket for div. kønssygdomme osv....
    Han har aldrig mødt min søn, det har jeg ikke lyst til han skal, og jeg ved faktisk ikke engang, om han har lyst til at møde Liam, for jeg har ikke spurgt.
    Det er meget muligt, at jeg også engang i fremtiden for lysten til, at have et helt fast forhold, men som det er nu passer denne ordning mig faktisk rigtig godt

• #5   3. jun 2013 Janni det lyder da rigtig godt.
    Noget i den stil kunne også være rigtig godt, men den slags kan jeg ikke finde.
    De vil bare have sex og så videre til næste.
    Nu har jeg min mindste dreng altid, så jeg har ikke mulighed for at gøre nogle ting for mig selv og han vågner hele tiden fordi han har problemer med ørene. Jeg har ikke engang mulighed for at se en når han er kommet i seng.
    Jeg har egentlig bare brug for lidt opmærksomhed og blive lidt forkælet. smiley

Kommentér på:
synes det er lidt ensomt....

Annonce