{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Av hun bider {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Ved simpelthen ikke lige hvad jeg skal stille op..

Min datter er 9 mdr gammel, men født knap 8 uger før tid.
Hun har nu fået de første 2 tænder i undermunden.. Og hun bruger dem !!
Jeg har efterhånden mistet lysten til at amme, for hun bider mig simpelthen....

Jeg kunne selvfølgelig bare gå over til flaske, hvis det ikke var fordi hun absolut ikke vil have den.. Hun prøver at få suttedimmeren ud af munden med det samme så det går vist ikke..
jeg er heller ikke så meget for modermælkserstatning ( kald mig bare sær )
Hun er heller ikke den bedste til at drikke af kop.. det meste ryger ud igen.. Om det er vand, saftevand eller mælk.. ud kommer det.
Det betyder jo også at det er begrænset hvad hun får af væske i løbet af dagen.

Som det er nu går det bedst med at amme lige inden sengetid og (måske) engang i løben af natten og lige når hun vågner om morgenen..
I løbet af dagen bliver hun ikke tilbudt så meget fordi hun bider mest der.

Hvad skal jeg gøre ?
Er der en måde at få hende til at lade være med at bide ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av hun bider
  • #1   4. aug 2010 Av for hulan da.. Mig og Vikker havde en lang snak om amning og tænder, hvis han bidder mere end 5 gange, så er det slut med pat ;D For han var rigtig slem til at bidde med gummerne kan kunne hive mine brystvorter så lange, så med tænder Av Av Av.. Viktor har kun gjort det en gang og jeg blev så for skrækket at jeg rigtig højt sagde "av for helvede" og Vikker kiggede skræmt på mig og siden da har han ikke gjort det og det er 1 uge siden og han er 5 mdr.

Hvad gør du når hun bidder?

• #2   4. aug 2010 Jeg afbryder amningen når hun bider.. Og ja det gør pi*** ondt gør det..
    Jeg siger også AV.. Og så kigger hun op på mig og griner ... Dumme unge :o)

• #3   4. aug 2010 Møgunger.. Vikker grinte ikke, men det gjorde han da han kun brugte gummerne for der tror jeg han gjorde det for sjov..

Jeg har desværre ikke gode råd, folk har altid sagt til mig at når de får tænder bidder de ikke?! Måske det bare lige er en fase til hun har fundet ud af at de er der også er de ikke sjove mere fordi tænderne igen er blevet gamle nyheder..

Men stakkels dinebrystervorter, det ender da med de bliver helt hudløse :S

• #4   4. aug 2010 Håber det er en fase.. Men det har varet 14 dage nu.

• #5   4. aug 2010 hvad med brystskaller?? har da set man kan få nogle smarte nogle i gummi til at beskytte.....?

• #6   4. aug 2010 Bryst skaller ??
    Hvad er det ?

• #7   4. aug 2010 det er spdan nogle gemmensigtige gummi ting du kan sætte udenpå brystvorten så dit barn ikke kan bide så hårdt.. det er beregnet til det smiley ved de har dem i babysam eller google det..

• #8   4. aug 2010 De kaldes også for ammebrikker... Men det er ikke sikkert hun vil bruge dem, for dem jeg brugte var af samme materiale som sutterne til sutteflasker...

• #9   4. aug 2010 Af samme grund jeg stopped med at amme da han var 8 mdr og fint drak sødmælk af kop. For hverken mme eller flaske ville han have.

Turde knap nok ligge ham til, for vidste han ville bide..

Kommentér på:
Av hun bider

Annonce