{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

af med bleen HJÆLP. {{forumTopicSubject}}

amanda vil meget meget gerne sidde på wc. men kun meget meget kort tid af gangen. vi har et sæde men dog uden trappe.
hun siger bare tisselyd med munden og så "færdig". lige meget hvor lange vi over taler hande til at sidde både med bog og det hele kommer der ikke noget.

tager vi hende af går der 2 min så kommer det i bleen...

Hvor gammel var jeres da de begyndte at tisse på wc'et??

Nogen der har gode råd??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  af med bleen HJÆLP.
  • #3   4. aug 2010 vi presser hende heller ikke for hvis hun siger hun vil ned så kommer hun det...
    var bare nysgerrig for hvornår jeres tissede der

• #4   4. aug 2010 min søn blir snart 2 år og vi har ikke rigtig øvet med ham endnu..

min nevø på 3 år og 4-5 nmåneder er næsten lige blevet renlig, altså han har stadig uheld...

• #5   4. aug 2010 Min søn Villads er lige blevet renlig, han har hverken ble på om dagen eller natten længere (han er fra 20 januar 2008) han kom selv dagen efter sankt hans og sagde at han ikke ville have ble på og så lod vi ham prøve..
    han havde 2 uheld den første dag og det første stykke tid spurgte vi ham selvfølgelig rigtig meget og satte ham på hele tiden men nu kommer han selv og siger til når han skal tisse eller lave og han har ikke haft uheld i 14 dage nu :o)
    Man skal passe på med at presse dem men hvis hun virker interesseret så er det jo bare med at gøre det spændende og sjovt og så sætte hende på mange gange og rose hende når hun gør noget derpå :o)

• #6   4. aug 2010 men min søn har sagt ad ble eller bare ble, når han har lavet i sin ble og det har han gjort i over 3-4 måneder. tit går han også ud til vores toilet.....

• #7   4. aug 2010 amanda kommer også og siger når hun har lavet ad i bleen og nogle gange når hun lige har tisset siger hun tisse.

Kommentér på:
af med bleen HJÆLP.

Annonce