{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Tori
Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732

af med bleen? {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger. Så vil jeg gerne høre jer andre om hvornår i vendte jeres englebasser af med bleen? Victoria ligner og opføre sig som en der er klar til at smide bleen, skal lige siges at hun bliver 2 d. 19 juli. Hun elsker at rende rundt uden hendes ble, men vi kan ikke få hende til at lave på potten eller toilettet, vi har sådan en trappetoilet. hun kommer godt nok og siger hvornår hun skal lave også vil hun have ble på. Er der nogen af jer som kan give mig et råd til hvordan jeg kan få hende til at lave på potten i stedet for i bleen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  af med bleen?
  • Tori

#2   20. jun 2008 Ja det er da sjovt at de har fødselsdag samme dag. Victoria kan også godt lide at sidde på potten, hun vil bare ikke lave i den, så skal bleen på og af lige bagefter.
    Vo har også vist at dukke lise kan tisse på potte, og hun er med os på toilettet.

• Tori

#4   20. jun 2008 jeg kunne heller ikke drømme om at skælde ud over at hun tisser på gulvet. Det kan nok ikke undgåes når de er ved at lære det.

• #5   20. jun 2008 max var 3 da han smed bleen..
    nathea er begyndt at gå på potten ind i mellem..mest i weekenden.. da vi jo har mere tid der..
    men hun lavede på potte første gang da hun var 20 mdr..
    der lavede hun 4 dage i træk på potten så holdt hun en pause på en måned.. og så er hun begyndt igen.. vi har kæbt en masseekstra trusser så hun ikke er bar...
    og så har vi potten ståen de i stuen eller i haven an på hvor vi er..

Kommentér på:
af med bleen?

Annonce