{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  H&M
  • #1   4. aug 2010 Ups den anden sidste jakke smiley
    Den der er stribet smiley Grøn, blå, hvis og grå..

• #4   4. aug 2010 Det kommer an på hvad du skal bruge den til...

Hvis jeg købte den ville jeg bruge den til og fra dp , små byture mm. Og så stadig bruge hans vinter jakke der er åndbar, vind og vandtæt til udelege i dp, hjemme osv.

Ved at deres flyverdragter dumped sidste år.

• #5   4. aug 2010 Hva køber I til Jeres små?

• #6   4. aug 2010 Vi havde noget alla den du har link'et til, som vi brugte til og fra dp - til at handle ind i osv.

Men ellers har vi Reima flyverdragt i dp - didriksons flyverdrag herhjemme og et didriksons ski sæt.

Men hvor gammel er han til vinter?

• #7   4. aug 2010 Okay.. .-)

Han blir 2 til november..

• #8   4. aug 2010 Frederic bliver 2 år her 3 sep...

Så ville jeg tage noget der er åndbar - vand og vindtæt. For de er jo nogle krudt ugler, så det er vigtig de ikke bliverklam svedige af at lege.

Vi er mest til didriksons, da de er en del slankere i model end reima. Vi havde problem med at han kunne holde varmen i reima'en da den er så bred i det. Didriksons kunne han bedre holde varmen i. Men i begge dele med strømpe bukser - 2 lags bukser - uld body - langærmet og en fleece trøje. Efter 15 min i reima får han blå læber og fryser, i didriksons kan han holde i 30 min. Men han er også en slank knægt på 9,9 kg og 89½ cm.

• #9   5. aug 2010 Køber du dem på nettet?

Har lige hurtig kigget lidt, og hold da helt op de ser dyre ud dem jeg fandt. smiley

Har du evt. link ?? smiley

Kommentér på:
H&M

Annonce