{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  h&m
  • #1   25. jan 2012 Synes den på gågaden i Århus har langt de fleste ting.. Har ikke oplevet at gå ind efter noget jeg har set som de ikke havde

• #2   26. jan 2012 Nej, der er ingen butikker der har det hele. 90% af varerne kan købes i butik, men vil du være sikker, skal du bestille på nettet.

Jeg er selv salgsleder i H&M. smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #3   26. jan 2012 Du kan ikk være sikker på at få de ting du bestiller på nettet kan jeg så sige!

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#5   26. jan 2012 Jah altså bestilte en trøje og noget andet... trøjen kom ikk, der stod ikk hvornår eller hvorfor den ikk var kommet...-så ringede jeg de beklagede og gav et gave kort på 50 kr og lovede at den kom sidst på mdr... så glemte jeg det egentlig lidt, men da der sammenlagt var gået 3½ mdr ringede jeg igen, den var desværre udsolgt...! Så blev jeg sku sur

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#6   26. jan 2012 Og det samme oplever jeg med Styledeluxe lige nu med et par Hummel bukser til Thea... de stod dog på ordre sedlen, men ikk noget beløb eller hvornår de kom, så aner ingenting... har ikk betalt for dem endnu men sku da lidt træls man kun får halvdelen af det man bestiller...

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#8   26. jan 2012 Ja de sagde ikk engang undskyld det var bare nååååh hov... det der ikk noget at gøre ved... mega træls =(

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#10   26. jan 2012 Nope hverken net eller butik.. haha har totalt boycuttet dem =)

• #11   26. jan 2012 Ihh jeg har ikke fået kataloget??

Kommentér på:
h&m

Annonce