{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Er i syv sind?? {{forumTopicSubject}}

Vil lige starte med at undskylde for mit emne, da det overhovedet ikke har noget med børn at gøre, men har bare brug for at komme ud med det, håber på forståelse smiley
Sagen er den at jeg arbejder fuldtid i bilka (quick food'en). Jeg har været her i 3½ år, dog som deltid. Min kæreste er så blevet salgsleder for nogle måneder siden, og derfor skulle jeg rykkes. Jeg bliver tilbudt en 30 timers stilling ved kasselinjen som jeg takker ja til, da jeg har et ødelagt knæ pga en ulykke, og derfor måtte stoppe på min oprindelige uddannelse som ssa. Jeg bliver så i tirsdags tilbudt en elevplads i vores delikatesse, en 3½ årig uddannelse, som jeg siger ja tak til i stedet for kasselinjen, da jeg får mere ud af det, og der er mere udfordring at hente.
Nu har jeg så haft min sidste dag i quick'eren, og skal starte i delikatessen mandag. Nu er jeg bare blevet rigtig meget i tvivl omkring mit valg. Jeg ved ikke om det er noget for mig, og jeg får svært ved at få det til at hænge sammen økonomisk. Derudover ved jeg ikke om mit knæ kan holde til det, pga meget lange vagter nogle dage (12 timer). Ååårh, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har så mange blandede følelser.
Planen var at jeg skulle tage sidste praktik af min ssa uddannelse her om 1½ års tid, for at kunne læse videre, da jeg ikke kan holde fysisk til at arbejde som ssa.
Jeg har heldigvis 3 mdrs prøvetid i delikatessen, men ja - der er så mange bekymringer!
Ved ikke hvad jeg ville, men havde virkelig brug for at komme af med det.
Tak for jer som læste med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er i syv sind??
Kommentér på:
Er i syv sind??

Annonce