{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.334 visninger | Oprettet:

I syv sind - gæste DP {{forumTopicSubject}}

ØV, har netop lige modtaget besked om at vores DP-mor melder sig syg imorgen, og nok også noget tid frem, da hendes søn er væltet i barnevognen og har slået fortænderne ud..stakkels dreng..
Problemet er at Axl er VIRKELIG trygehdsnarkoman, han har været meget igennem med sygehuse, dårlige oplevelser med fremmede som jo skulle stikke, undersøge, holde fast osv. Når han er utryg, kommer det til udtryk ved gråd, hysteri, bideri, udslet, vil ikke spise/drikke...Generel utilpashed..
Derfor har vi altid, når hun har meldt sig syg, holdt ham hjemme, så han ikke skulle i gæste DP, desværre er det bare ikke en mulighed imorgen da vi skal tilbringe en hel dag på hospitalet, og det er udelukket at tage ham med, familien er på ferie, syge, eller af anden grund ude af stand til at passe..
Dvs at han SKAL i gæste DP imorgen, tirsdag skal axl på børneafdelingen til tjek, også en heldagsforestilling, og onsdag ved jeg vi igen får et problem hvis han skal i gæste DP fordi han jo så lige har været igennem en træls dag på sygehuset.. Og igen har vi ikke mulighed for at holde ham hjemme eller få ham passet..
Jeg er simpelthen i syn sind, for jeg ved at det bliver så træls for ham, men det eneste jeg kan gøre er vel at informere kontoret og den gæste DP han skal i, om hvad de kan forvente, og sende ham afsted, og håbe jeg tager fejl og alt bare går perfekt.. Og sige de skal ringe hvis der er det mindste..
Hvad havde I gjort?
Har man krav på at få at vide om det er længerevarende Sygemelding eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I syv sind - gæste DP
  • #1   25. aug 2013 Min søn er også tryghedsnarkoman. han har også haft en et år med syghus osv. osv. han er sensitiv og har høj turnus.

    Vi aflevere ham lidt tid før normalt og var der lidt med ham. var der til han var tryg og så kunne vi gå igen. Og så er det vigtig at vise ham at det er okay at være der og at der ikke er noget at være bange for. og så huske at sige at det bliver da dejligt at være her og lege med de nye spænende legsager osv.

    Det kan jo være at han overrasker jer og kan lide at være der.

    vi har den aftale med vores dp mor at hun sender ham det samme sted hen hver gang, så det ikke er nyt for ham hver gang.

    Hvis de skal sygemeldes over en længere periode plejer man at få det afvide. det gør vi ihvertfald smiley


  • Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #2   25. aug 2013 Håber for dig hun kommer hurtig tilbage. Tro du ikke det gå når det er den samme gæste dagpleje, mødes de ikke engang om ugen så hun ikke er helt fremmede for ham.
    Har hun selv ringe til jer?
    Du bliver jo nød til at bide i det sure æble og aflevere ham smiley


  • #4   25. aug 2013 Vi ses privat med vores DP mor, det er derfor jeg ved hun melder sig syg imorgen, men ved ikke hvor længe..
    Måske det ligeså meget er os som forældre der tror Axl ikke kan klare det smiley
    Han bliver ingvert fald sendt afsted, også må vi se hvad der sker..
    Vil omvendt bare heller ikke sige en helt masse 'negative' ting om ham på forhånd så han 'kommer dårligt fra start' et nyt sted..
    De er i legestue sammen jo, men jeg ved ikke hvem han bliver placeret hos..


  • #5   25. aug 2013 Åh har altid samme problem med willas, han har jo også været ind og ud af børneafd. Siden han blev født.. Og nu går han til en masse tjek der ude og fik af vide at han ikke skulle i gæste dp.. Han kan slet ikke klare det, han har været der en gang og der kastede han op 4 gange, og stod bare ude ved døren og skreg og skreg. Han spiste ikke noget eller ej heller sove, havde sagt hun skylle ringe hvis det fik dårligt, det gjorde hun så ikke smiley men han var mærket af det flere dage efter .. Synes os det er svært for kan jo ikke tage fri altid ? Men har jeg gjort lige siden

  • #6   26. aug 2013 Tror mange gange det er forældrenes frygt for at det ikke går der er størst. Jeg havde det på samme måde, da Oliver også var meget følsom overfor nye mennesker. Men som en anden mor sagde til mig, så gør du ham ikke en tjeneste ved at holde ham hjemme... Fandt så også ud af at Oliver hurtigt blev ekstremt glad for hans gæste DP, og han elsker at komme derned. Så måske du skulle kaste dig selv ud i det, tag det som en oplevelse, hvem ved, det kunne jo være det blev godt.

  • #8   26. aug 2013 min den mindste hun græd hjerte skærende hver gang hun skulle i GP men jeg skulle jo passe mit arbejde og der var ikke så meget og gøre så måtte jo gå men det hjalp meget at hun altid var glad og legede når jeg hentede hende så jeg vidste at hun ikke bare græd der ud af hele dagen.

  • #9   26. aug 2013 Han er blevet afleveret, og der var nikke noget problem imens vi var der, men da vi gik skreg han som en stukket gris..
    Men hun skrev en SMS efter 3 min om at han nu sad og lavede puslespil og hyggede sig.. Så det skal nok gå..
    Hun fortalte han bliver den mindste i dag, hendes børn er alle 2,5, og axl er jo kun 1,5..
    Hos Maria er han den ældste, så det er nok også rart for ham at prøve ikke at skulle være den forstående store dreng smiley


  • #10   26. aug 2013 Hvor skønt at det gik godt... Igen det er mange mange vores frygt der præger dem. Børn er jo ikke dumme, de mærker helt tydeligt når vi er nervøse, bange eller kede af det... Men godt at det gik godt...

Kommentér på:
I syv sind - gæste DP

Annonce