{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Når i handler her inde, så husk!!!! {{forumTopicSubject}}

hej alle glade mødre eller kommende mødre. og fædrene self;-)

dette er vel hvad man kan kalde for en advarsel..
der er rigtig mange her inde der bliver snydt af andre brugere her inde.. og det er jeg ved at vre godt træt af..
jeg sælger selv børnetøj her inde og jeg bliver så gal når jeg gang på gang høre at en kunde er blevet snydt for en vare..det kan bare ikke vær rigtigt. vi bruger sku alle lige så mange penge på vors børn om man så er på kontant hjælp eller har en fed løn.. og det er dyrt at være forældre, det tror jeg de fleste forældre ved.

så når i handler hos folk så be om navn, adr og tlf nr inden i overføre pengene.. og tjek dem inde på krak og hvor man ellers kan tjekke sådn noget. hvis der så er noget der ikke passer så lad være med at overføre. og når i så har overført så sørg for at få en kvitering, så har i jeres på det rene og spørg altid sælger om hvornår de sender varen så i ved hvornår den skulle være fremme ca.. hvis der går mere end en uge før i har fået varen fra den dag sælger skulle sende så kontakt dem.
og hvis sælger så ikke har svaret tilbage inde for et par dage så skal i gå ned i banken og be dem om at anulere den overførsel i har lavet.

håber at jeg kan hjælpe et par stykker med ikke at blive snydt og så håber jeg også at snyderne her inde også læser dette indlæg.

vi er godt trætte af jer..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når i handler her inde, så husk!!!!
  • #1   29. jul 2008 hippentossen.... takker for dit indlæg..... bare alle var lige så ærlig som dig smiley

  • #3   29. jul 2008 nemlig det er sådan det skal være min bror er blevet snyt med en iphon (staves) men det er rigtig mange penge men han tror også blindt på folk, politiet har taget hende og min bror vil gerne ligge sag an ja lig mærke til jeg skrev hende for min bror købte nemlig af en mand
    igår der købte min kæreste et kamara på nettet og han bedte om navn telefonnummer og adr og tjækkede det på krak og alt passede og det passede også med navnet på forumet =)


  • #4   29. jul 2008 man kan vel også ringe til banken og sige at man har et kontonummer på den man skal overføre penge til og sige at reg er sådan og kontonummer er sådan og navnet er sådan og om det passer sammen og så kan de vel altid sige ja eller nej så har de vel ikke afsløret mere end de må

  • #6   29. jul 2008 jeg toede sku det var ærlige mennesker der solgte ting herinde smiley

    men er da blevet overrasket må man sige....

    det er ufatteligt at voksen mennekser snyder andre på den måde.....

    for ja der er mange herinde der ikk har ret mange penge og rutte med og man vil jo gerne give sine børn noget nyt selvom det måske er en brugt ting man køber.... men brugt er bedre end ingenting...


  • #8   29. jul 2008 vi får sendt melorme med posten og de døde fordi de blev væk i posten og gæt hvad det gør de her også for endnu engang har vi ikke fået dem

  • #9   29. jul 2008 så lidt da. jeg syntes bare ikke at man kan behandle folk på den måde. og det er ikke kun fordi de ikke sender varen. det er også sådan at varen er defekt eller at der mangler dele til legetøjet. på den måde er folk også blevet snydt.. og det er ski lidt øv..

  • #10   29. jul 2008 jeg tjekker ikke altid, jeg tror på folk. nu har jeg købt noget to gange her inde og har da altid fået det jeg har betalt for. men ja man må godt nok tjekke folk for ikke alle er ærlige

  • #11   29. jul 2008 Jeg hører til dem, der sætter halv delen af pengene ind.. Inden jeg modtager varen, og når jeg så har modtaget varen sætter jeg resten ind.. Så føler jeg mig kun halv snydt, når det er.. Er blevet snydt to gange...

  • #12   29. jul 2008 ninette det kan jeg godt forstå- jeg sender bare ikke noget før alle pengene er der. så recikere jeg jo selv kun at få halvdelen af det det er værd.
    også derfor jeg mest handler på trendsales. der får man nemlig navn og adr og så har man trendsales som bakker en op..


  • #14   29. jul 2008 ok det er godt nok noget øv.. vil så sige at så meget handler jeg ikke får over nettet. kun hvis jeg henter det selv..

  • #15   29. jul 2008 Handler også selv mest over trendsales, det føler jeg mig mest tryg ved.. Men gør det på den anden måde, når jeg handler andre steder.. Hvis sælger ikke vil gå med til det, lader jeg bare være med og handle,,,

Kommentér på:
Når i handler her inde, så husk!!!!

Annonce