{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Når folk fortryder en handel...... {{forumTopicSubject}}

Er godtnok ved at være træt af visse typer i øjeblikket !

Havde vugge til salg - Én ringede og sagde at de kom næste dag kl 15 og kiggede... Fint, men dukkede de op dagen efter... Nej - Og tog kujonerne overhovedet tlf da jeg ringede til dem ?! Nej...

Så har jeg en pc-skærm til salg som der var én der ringede og sagde at dén ville han gerne købe og han kom og hentede den Søndag ( da var det mandag ) - Fint nok, jeg afsatte den og da der var nogen der ringede på den i løbet af ugen sagde at den vár afsat...
Men da han så ikke havde været der søndag aften, ringede jeg og manden undskyldte i ét væk og sagde at de havde købt en anden.....

ALTSÅ HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE LIGE AT RINGE, eller bare skrive en sms hvis man er bange for at folk skal blive sure eller et eller andet.....

Og noget af mit tøj til salg er der folk der siger at de vil købe, jeg giver kontonummer og så hører jeg bare ikke noget....
Det er sgu da til at få lange patter over !
Jeg kan virkelig ikke forstå at folk ikke bare lige kan pippe at de har fortrudt......

Hvor tit er i der også sælger jeres ting/tøj, ude for den slags ?


Nå.. Skulle lige af med lidt varm luft...
Må dog også sige at der er mange fantastisk søde mennesker jeg handler med og det er dem der gør det værd at købe/sælge brugt smiley !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når folk fortryder en handel......
  • #1   14. jan 2009 Håber da at jeg har meldt rimeligt ud men bliver helt i tvivl nu :S

    Men forstår godt det må være skide træls... Jeg er ikke selv den bedste køber for tiden da jeg har en masse af se til men det burde egentlig ikke gøre at man ikke kan komme med en melding om situationen og håber jeg også jeg har gjort :S


  • #2   14. jan 2009 åhh det kender jeg godt. det er så irreterende. og man bruger så meget tid på at veje og gøre klar..

    jeg havde solgt min kanin inde på qxl og vi aftalte tid osv.. og manden skulle hente det. han kom sku aldrig så jeg snakkede med konen og det kunne hun ikke forstå.. og der gik bare 14 dage med undskyldninger. det er så irreterende.. at man skal bruge så mange kræfter på det..
    og specielt når der er andre der er int i tingene..


  • #3   14. jan 2009 Nana - *G* Nej nej , du meldte fint og klart ud !

    Det er mere folk der tror at man glemmer at de eksisterer hvis de bare holder sig væk og ikke svarer....

    Da jeg f.eks havde skrevet priser til dig, meldte du jo klart ud at du tænkte over det og at jeg ikke skulle holde noget tilbage. Dét er jo en klar udmelding man kan forholde sig til smiley


  • #4   14. jan 2009 Hippentossen - Åååh hvor belastende !!
    Ja, hvorfor skriver folk og siger at "DET vil jeg købe" og så bare cutter kontakten og lader være med at besvare opkald fra numre de ikke kender...
    Og ja SPECIELT når man har fået sagt til andre at varen ér solgt.. Jeg kunne sgu godt ha' brugt de penge som ham med pc-skærmen hindrede mig i at få ned i foret !


  • #5   14. jan 2009 Lina hvad er nu det for noget?

    Stina har skrevet til dig nu smiley


  • #6   14. jan 2009 Line -
    Ej hvad.. Hvor useriøst lyder det ikke lige ?! smiley


  • #7   14. jan 2009 Ja det er MEGET træls... Og man går bare os bliver irriteret over det..

  • #8   14. jan 2009 ja man bliver sku sindsyg. har lige haft en nu som ellers havde frist til lige efter det nye år. og nu skriver hun bare ikke det er irreterende..


  • #9   14. jan 2009 Katja - Ja og det er svært at slippe af med irritationen netop fordi at folk jo bare lige kan melde afbud ...

    Hippentossen - megairriterende !!

    Line - Ej det er da ikke fedt.. Og det er jo også bare svært at sige "nå hul i det" - for man har jo allerede fået et forhold til den lille hund og har forstillet sig den hjemme i stuen osv.. Så kan udmærket godt forstå din frustration !


  • #10   14. jan 2009 Jamen kan der ikke været noget som er grund til de ikke lige svare?
    Og nu har du meldt fra til den anden hund?


  • #11   15. jan 2009 underligt nok har jeg lidt på samme måde dog her inde fra en ville hente alt mit tøj hun kom bare ikke og tidligere ville hbun købe noget andet af mig hvor hun fik kontonr. hun indsendte ike pengene... synes det er tralst..

  • #12   15. jan 2009 nu kan jeg heldigvis huske hvem hun er så hendes bud bliver ike set mere... gider ikke tro det er solgt til hende og så alligevel ikke

  • #13   15. jan 2009 åh ja , jeg kender det godt ... nu har jeg en hvid ung kanin og en hvid chinchilla, begge med blå øjne til salg.. der står tydeligt i kanin annoncen at han sælges til et hjem med stort indendørs bur og gerne børn! så ringer og skriver folk og man hører ikke mere .... - så igår ringede en dreng og sagde at den ville han gerne købe, ja siger jeg så, det tror jeg da du skal have lov til, drengen svare "øh ja, jeg bruger den som FODER" - og så måtte jeg jo sige at så er han sq ikke til salg!!! drengen siger så , okay, så bruger ejg den ikke som foder, og jeg måtte jo lige fortælle at det troede jeg sørme ikke på .... idiot unge... og på chinchillaen , der har der været mange henvendelser, han sælges med bur, og enten vil de købe ham uden bur eller have afslag i prisen , altså sådan at de betaler under burets nypris, og folk sms'er at det da er halv dyrt, ja 50,- over burets nypris, og at det var en dyrehandel (de kunne ikke stave til den by de sagde den lå i) og så var der en der skrev, og jeg ved hvem du er, fordi ejg skev ingen useriøse henvendelser.... DET ER NEMLIG til at få lange patter over... de røvhuller....
    surt opstød herfra, har dog også mødt søde folk, bare ikke lige i denne sammenhæng.


Kommentér på:
Når folk fortryder en handel......

Annonce