Når folk fortryder en handel...... {{forumTopicSubject}}
Er godtnok ved at være træt af visse typer i øjeblikket !
Havde vugge til salg - Én ringede og sagde at de kom næste dag kl 15 og kiggede... Fint, men dukkede de op dagen efter... Nej - Og tog kujonerne overhovedet tlf da jeg ringede til dem ?! Nej...
Så har jeg en pc-skærm til salg som der var én der ringede og sagde at dén ville han gerne købe og han kom og hentede den Søndag ( da var det mandag ) - Fint nok, jeg afsatte den og da der var nogen der ringede på den i løbet af ugen sagde at den vár afsat...
Men da han så ikke havde været der søndag aften, ringede jeg og manden undskyldte i ét væk og sagde at de havde købt en anden.....
ALTSÅ HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE LIGE AT RINGE, eller bare skrive en sms hvis man er bange for at folk skal blive sure eller et eller andet.....
Og noget af mit tøj til salg er der folk der siger at de vil købe, jeg giver kontonummer og så hører jeg bare ikke noget....
Det er sgu da til at få lange patter over !
Jeg kan virkelig ikke forstå at folk ikke bare lige kan pippe at de har fortrudt......
Hvor tit er i der også sælger jeres ting/tøj, ude for den slags ?
Nå.. Skulle lige af med lidt varm luft...
Må dog også sige at der er mange fantastisk søde mennesker jeg handler med og det er dem der gør det værd at købe/sælge brugt !
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Men forstår godt det må være skide træls... Jeg er ikke selv den bedste køber for tiden da jeg har en masse af se til men det burde egentlig ikke gøre at man ikke kan komme med en melding om situationen og håber jeg også jeg har gjort :S
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
jeg havde solgt min kanin inde på qxl og vi aftalte tid osv.. og manden skulle hente det. han kom sku aldrig så jeg snakkede med konen og det kunne hun ikke forstå.. og der gik bare 14 dage med undskyldninger. det er så irreterende.. at man skal bruge så mange kræfter på det..
og specielt når der er andre der er int i tingene..
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Det er mere folk der tror at man glemmer at de eksisterer hvis de bare holder sig væk og ikke svarer....
Da jeg f.eks havde skrevet priser til dig, meldte du jo klart ud at du tænkte over det og at jeg ikke skulle holde noget tilbage. Dét er jo en klar udmelding man kan forholde sig til
mar 2008
Ja, hvorfor skriver folk og siger at "DET vil jeg købe" og så bare cutter kontakten og lader være med at besvare opkald fra numre de ikke kender...
Og ja SPECIELT når man har fået sagt til andre at varen ér solgt.. Jeg kunne sgu godt ha' brugt de penge som ham med pc-skærmen hindrede mig i at få ned i foret !
sep 2008
Stina har skrevet til dig nu
mar 2008
Ej hvad.. Hvor useriøst lyder det ikke lige ?!
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 1.074
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
mar 2008
Hippentossen - megairriterende !!
Line - Ej det er da ikke fedt.. Og det er jo også bare svært at sige "nå hul i det" - for man har jo allerede fået et forhold til den lille hund og har forstillet sig den hjemme i stuen osv.. Så kan udmærket godt forstå din frustration !
sep 2008
Og nu har du meldt fra til den anden hund?
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
surt opstød herfra, har dog også mødt søde folk, bare ikke lige i denne sammenhæng.
Når folk fortryder en handel......