{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ammestop piller...
  • #1   21. aug 2010 pas .. jeg stoppede bare .. Malkede dog ud i de 2 ag ugerne han fik mit mælk så ved ikke om det har noget at sige ..

  • #2   21. aug 2010 Hejsa jeg ahr selv for 14 dage siden fået ammestop piller. og jeg fik den besked jeg skulle malke lidt ud for at tage trykket. jeg fik 2gange a dem da jeg havde meget mælk.
    men gør det når du er i bad så masser godt det hjalp mig meget smiley
    jeg havde ikk sønderligt ondt. det sve bare lidt i startet.
    håber du ku bruge mit svar smiley
    fortsat go aften


  • #3   21. aug 2010 iiiih hvor er det snyd i kan / kunne amme og så er nød til at stoppe smiley Suk .. Jeg ammede allerhelst emil endnu men kunne ikke smiley

  • #4   21. aug 2010 gad vide om det ville være smart at "tømme" brysterne ved at malke ud inden jeg tager pillerne???

    Lullee: Kan godt forstå det er hårdt når man bare rigtig gerne vil amme.. jeg har ammmet siden lille pigen kom til verden for 17 dage siden, men jeg finder mig fanske enkelt bare ikke tilpas med at amme, så syns det er bedst at stoppe..


  • #5   21. aug 2010 Dengang jeg skulle stoppe med at amme tog jeg bare pillerne og malkede resten af mælken ud efterfølgende smiley de piller jeg fik gav mig så osse hallucinationer i 2 dage :-S

  • #6   21. aug 2010 lullee* Jeg var os ked a jeg ikk ku amme mere end 3 mdr men hun blev slet ikk mæt ved mig. jeg havde mælk nok bare ikk næring nok smiley
    men det går nu super med flaske.

    jeg fik a vide jeg ikk måtte malke alt ud da der fortsætter med at danne mælk så men prøv bare at malk ud imens du er i bad og ellers ta toppen når dine bryster blir for spændte.
    ta evt en snak med lægen når du har taget de piller. om du evt skal ha en kur til hvis du har for meget mælk endnu..


  • #7   21. aug 2010 ja jeg fik pille mod ammestop, endda 3 kure, men det fik desæv ikk min mælk til at stoppe, så efter de 3 kure gav jeg ikk kaste flere penge ud af vinduet, og efter 14 dage 3 uger var mælken væk, og ja det gør hammerende ondt. ku slet ikk bære frederikke, fordi det gjorde så ondt, men det gjorde skam ligeså ondt da jeg stoppede med at amme tvillingerne, og der fik jeg ikk piller

Kommentér på:
Ammestop piller...

Annonce