{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.726 visninger | Oprettet:

Ammestop piller {{forumTopicSubject}}

Hej piger. Puha. Tror jeg er ved at nå til det jeg syntes er en svær beslutning. Jeg vil snart stoppe med at amme.
Jonathan er i nat blevet passet og har derfor ikke kunne amme jo så jeg havde egentlig sagt til mig selv at når han kom hjem igen og havde været væk fra brystet en nat så måtte det da være nemmere.
HA ! Da jeg stod op til morgen lignede mit ene bryst et virkelig stor silicone bryst dog fyldt med buler og aaaaaaaav for satan ( undskyld sproget) det gjorde nas. Jeg afleverede ham altså Kl 19 igår aftes så det var jo ikk mange mange timer siden det her.
Nå men jeg har selvfølgelig ikk en brystpumpe så jeg tog et ordentlig lag køkkenrul og så måtte jeg igang manuelt og da papirenet var så jeg kunne vride det tænkte jeg at nu var det da sådan nogenlunde tømt. Men nej nej. Jeg er ikke mere end lige landet i retten så gør det bare ondt igen. Og da jeg landede ved min mor for at hente Jonathan kunne jeg ikk have min arm normalt da der var knuder helt ind i armhulerne og Jonathan skulle jo selvfølgelig ikk lige ammes bare fordi jeg kom så jeg måtte smide en varmepude på i troen at det hjalp, det gjorde det ikke. Det eneste det gjorde var at min trøje nu var våd.
Jonathan er altså halvandet år og der er stadig så meget tilbage. Så tror jeg er nødt til at have noget der stopper det.
Er der nogen der har nogen erfaring med noget ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ammestop piller
Kommentér på:
Ammestop piller

Annonce