{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godt legetøj til 6 mdr snart 7 mdr bab
  • #1   24. aug 2010 Bella er 7½ mdr.. Hun har mange stofbøger, små bøger, rangler, en marakas, legetøj med lyd i. Hun leger faktisk med ALT hvad man giver hende.
    Hvad er det for noget legetøj han har?

• #2   24. aug 2010 okay. vi har en masse forskellige rangler i alle former og farver. og 2 aktivitets dyr. dem elsker han, der er godt nok ikke lyd i dem.

• #3   24. aug 2010 Jeg synes at Jonathan har nok legetøj.
    så jeg gemmer halvdelen væk i 2 dage. så bytter jeg rundt på legetøjet.
    så leger han faktisk med det legetøj som har været gemt væk.
    Forleden lå hans plastik bilnøgler med musik i under sofaen som jeg fandt frem og gav ham (på en eller anden mystisk vis var de landet derunder :p)
    og der lå han i en halv time og studerede de bilnøgler smiley hahaha... smiley

• #4   24. aug 2010 hehe, det havde jeg ikke lige tænkt på pernille, at gemme det væk :0)

• #5   24. aug 2010 Vikker har lige sådan en board fra vtech med en masser knapper og andre ting så når han slår på siger den lyde som musik, Dyrelyde og farverne.. Han bruger meget tid på at ligge på maven og hamre løs.. Der er et gå stativ med den kan blive sat på til når han bliver ældre.. Mener den hedder sit to stand activity Walker..

• #6   24. aug 2010 min søn er vild med ting der kan sige lyde, og lyser samtidigt... marakas, sådan en dims med ringe, der kan tages af og på. (kan fåes fra lamaze, hvor man sætter ringe på en stang.. og kan tage dem af (den siger også lyde).. legetæppe, der kan skilles af, gå stol, mobilignende legetøj, små plyskasser hvor man kan tage figurer op og ned... osv osv.

• #7   24. aug 2010 nu mor til en dejlig dreng - nøøøh kun da han selv havde smidt legetøjet væk smiley hæhæ

Kommentér på:
godt legetøj til 6 mdr snart 7 mdr bab

Annonce