{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Kravler ud af tremmesengen. {{forumTopicSubject}}

Så har Nicoline fundet ud af hvordan hun kommer ud af sin seng. Hun ligger sig på maven over kanten og lader sig glide ned. VI har fjernet sengeranden men hun kan åbenbart godt komme over alligevel.
Jeg syntes det er for tidligt med juniorseng allerede nu hvor hun kun er 20 måneder men hvad pokker gør vi så.

Nogen der har et godt råd. Indtil nu har vi lagt hende tilbage i sengen uden at sige en lyd men hun bliver tosset. Håber bare hun overgiver sig snart, ellers bliver det en træls "middagslur"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kravler ud af tremmesengen.
  • #1   28. aug 2010 Tristan er 23mdr og har nu sovet i sin junior seng i en måneds tid.. Det fungerer super fint.. Han kravlede dog ikk ud af tremmesengen, men jeg fik ALT for ondt i ryggen af at skulle løfte ham op i den.. smiley

    Hvorfor synes du det er for tidligt hun kommer i junior seng??


  • #2   28. aug 2010 Jeg tænker bare at Det bliver et helvede at holde hende i den. Selvom hun ofte er glad for at komme i seng tror jeg at hun vil rende frem og tilbage men selvfølgelig, om det er tremmesengen eller en juniorseng vi skal ligge hende tilbage i er selvfølgelig underordnet.
    Det skal lige siges at hun ikke slår sig når hun hopper ud for hun hopper over i en stol som står ved siden af. Tør nærmest ikke fjerne den for så tror jeg hun bare lader sig falde ned på gulvet og det syntes jeg er for farligt


  • #3   28. aug 2010 Vi putter Tristan mellem 1 og 10 gange når han skal sove.. Men han blir i den hele natten.. De er bedre til det end man regner med.. smiley

  • #4   28. aug 2010 alle børn (næsten) render frem og tilbage når de kommer i junior seng, min datter rendte os frem og tilbage, vi gjorde det at vi blev ved med at lige hende i seng igen og igen og nu er der sådan set intet det tager tid men i sidste ende er det det værd. Min datter var 11mdr da hun begyndte at hoppe ud af sengen og ned på gulvet og hun slog sig ikke smiley

  • #5   28. aug 2010 Hvor er det dejligt at have sådan et forum hvor man får gode hurtige svar. Det kan godt være at jeg bare skal sande at min lille pige ikke er så lille mere og hun kan meget mere end jeg tror...
    Vi må bare til at bestemme os hvad for en seng hun skal have og hun skal jo alligevel have den inden marts hvor lille bebs kommer og skal gå f tremmesengen.
    Indtil vi finder en tror jeg at jeg stiller weekendsengen op i stedet for. Den er lidt lavere og med net. Den tror jeg er knap så nem at forcere...


  • #6   28. aug 2010 Lotte - Jeg ved ikk hvor langt i har til IKEA, men de har nogle fine junior senge... Vi købte en til Tristan i 70x160 til 997,- for stel, lameller og madras..

  • #7   28. aug 2010 Min veninde puttede hendes datter i junioseng da hun var 15 måneder og det gik helt fint. Men hun ligger også stille hele natten og vågner det samme sted i den samme ende.
    Har ikke flyttet Papaya endnu for hun vælter rundt og sover på kryds og tværs i sengen.

    men jeg ville tro at en junioseng nok var bedste løsning


  • #8   28. aug 2010 jessica er 18 mdr snart og vi har lavet hendes seng om til en junior seng nu

  • #9   28. aug 2010 min lillebror var hvis en del yngre, og kan i en sovepose..
    og så fandt han ud a hvordan man kom over OG gik iden xD
    så det var ikke et hak bedre, man kan så sige.. han rendte ikke bare rundt xD han tømte ALLE skabe og skuffer på værelset xD
    men han blev selvfølgelig også bare puttet om og om igen. og til sidst kom han i junior seng.


Kommentér på:
Kravler ud af tremmesengen.

Annonce