649 visninger
|
Oprettet:
Amme eller Erstatning. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg er nu kommet hjem med min lille dreng, og mælken er løbet til.
Han har stort set ligget ved mit bryst hele natten og ikke rigtigt sovet i nogen længere perioder. Hvilket jo så vil sige at jeg heller ikke har sovet.
Jeg er blevet i tvivl om jeg har lyst til at fortsætte med anming, da jeg ikke føler at han får det han har brug for og også fordi jeg er meget i tvivl om han virkelig er sulten når han bliver ked af det. Men han ligger og søger med munden.
Når han bliver lagt til, så spiser han også. Det virker bare voldsomt at han vil spise hele tiden.
Hvordan har det været med jer?
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
I starten ammer man bare rigtig meget, men det bliver bedre..
Prøv at pumpe ud og gi på flaske og se om det er fordi der ikke er nok mælk. Eller prøv med lidt erstatning. Hvis han ikke bruger sut kan det jo os godt bare være for trygheden at han ligger og sutter.
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
Men jeg kæmpede for det, og det fungerede .. og jeg har det rigtig godt med jeg ammede, da jeg følte det var det bedste for mit barn (:
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
men det bliver bedre... men mit råd er lad ham ligge det han vil så skal han nok slev trappe ned når han er klar til det.. det er jo også en kæmpe tryghed for ham.
mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
Han har ellers taget både sut og bryst med det samme.
/Dennis
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 671
og så kan jeg da lige indskyde at min barn nu er 15mdr og aldrig har været syg. 1 x feber og lidt snot fra vuggeren, men thats it. Jeg tror på at det er fordi han er blevet ammet og det var det bedste for ham
mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
Også skider han stort set også hver gang han har spist, er det også normalt??
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
men alle kan amme hvis de virkeligt vil (det tror jeg på) det gælder bare om at være stædig nok ;o)
og det med at baby ligger ved babsen hele natten skal også nok ret hurtigt gå over...
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 46 Svar: 155
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Afføringen så hyppigt er normalt - når der kommer noget ind skal der også noget ud.. Der gik faktisk lang tid inden viktor kunne spise unden at skulle have en ren ble ind imellem..
Amme eller Erstatning.