{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amning Av Av hjælp!!!!
  • #1   3. aug 2008 kan du pumpe lidt ud

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #2   3. aug 2008 Er det kun når du skal amme??? For hvis det er det, så kan man få sådan nogle brikker til at sætte på selve brystet, de er meget effektive, jeg brugte dem da jeg ammede victoria for hun havde lavet et hul så det gjorde ondt som bare pokker

• #3   3. aug 2008 Det er rigtigt at man kan få suttebrikker, men nogle babyer bliver vænnet til at få mad gennem den, så skal man bruge den hele tiden....

• #4   3. aug 2008 De er også ømme når jeg ikke ammer...
    Jeg over producere (staves?) mælk som om jeg har tvillinger... hun kan i vært fald kun lige tage lidt af trykket på det ene bryst så hun mæt....
    Jeg bugte suttebrikker til min søn men han endte med at få flaske for han kunne ikke find ud af og få drukke uden at være ved at blive kvalt....

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #5   3. aug 2008 hmm.. jeg tror du skal prøve at anskaffe dig en brystpumpe og se om det ikke kan ta "trykket". Jeg må sige jeg er lidt misundelig på dig, da jeg kun kunne amme victoria i knap 1½ mdr da jeg ikke havde mælk nok.

• #6   3. aug 2008 havde samme problem, av av av... så min mor sagde(klog og erfaren som hun nu engang er efter 5 møgunger, hehe) ud under den varme bruser og masserer og malke ud.... og så masser dem med kamfer creme eller lign. og husk og vaske det godt af bagefter så bebs ikk får det på sig... min datter er 4 mdr nu, og min mælke produktion blev mere tilpas da hun var omkring 3 mdr... og det er så rart,, for når de er så hårde og ømme, har man nogen gange lyst til og droppe den amning...

• #7   4. aug 2008 Anskaf en bryst pumpe. og malk det ud du kan også frys det ned også hvs hun engang skal passes, eller hvis du har drukket-spist noget hun ikke må få. kan du tø det op og gi hende det på flaske. men hvor længe det må fryses ned er jeg ikke sikker på mener det er 1mdr

• #8   4. aug 2008 Sælg det og få 176 kr skattefrit pr liter ..... Du får leveret pumpe og mælken bliver afhentet på din adresse...
    ( TIl præmature børn på hospitalerne så du gør samtidigt en god gerning smiley .. )

• #9   6. aug 2008 Jeg har ikke nogen...
    Men hun kan tage truket af det ene bryst nu og har bar malket det andet ud i hånden ind til videre...
    Knus

• #10   6. aug 2008 Dejligt at det er i bedring.... det kan sgu være et rent helvede...

Kommentér på:
Amning Av Av hjælp!!!!

Annonce