{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

hvad har min baby ret til fra sin far? {{forumTopicSubject}}

hej tøser smiley

som nogen af jer ved, er jeg gravid og flyttet fra barnets far, og vi prøver på at få tingene omkring graviditet og baby til at køre så godt det nu kan lade sig gøre i denne situation.

så var det her i eftermiddags en bekendt sagde til mig at jeg har krav på (baby har krav på) at han betaler en statsfastsat starthjælp til køb af barnevogn osv. og at han skal betale forhøjet børnebidrag til os fordi han er selvstændig ? jeg kan ikke rigtig finde noget om det på statsamtets hjemmeside, men jeg tænkte om der var nogen her der ved noget om det ?

jeg vil gerbe lige til sidst FASTSLÅ at jeg ikke er ude på at plukke manden, men jeg vil have at min baby får det hun har ret til fra sin far.

go weekend!

janne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad har min baby ret til fra sin far?
  • #1   29. mar 2008 tak maj-britt smiley

  • #2   30. mar 2008 når din eks mand tjener over 225000 om året, så har du ret til forhøjet bidrag..
    det søger du bare med det samme når du har fået fast sat faderskab og sådan sammen med de alm børne penge.. du kan allerede gøre det nu..
    du har ret til at få børnebidrag fra 1 md før du har termin, i form af underholds bidrag.. kalder de det vist nok.. og ja mener også at der er lidt at hente til at købe ting tilden lille.. og så kan du få op til 3 gange børnebidrag til dit barns barne dåb, i forudsætning for at du gemmer alle kviteringer omkring dåben..
    og igen når barnet skal konfiskeres..
    og ellers hvis det er at du engang ikke kan passe dit arbejde i og med at du skal passe dit barn pga diverse ting..
    mener at det er hvad man kan få..;-)
    håber at du blev lidt klogere;-)
    gjorde jeg ikk,, griner..
    men ellers så ring til statsamtet så får du de helt specifikke detaljer,,
    held og lykke med den frem stående fødsel;-)


Kommentér på:
hvad har min baby ret til fra sin far?

Annonce