942 visninger
|
Oprettet:
Syg datter :( {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
min datter på 9 mdr. er syg , med feber og opkast .. Hun har haft det sådan on/off siden fredag aften.. Dog ingen feber siden igår morges.
Men hun vil intet spise - Hun fik en flaske vælling kl. 5.30 til morges og har siden intet ville have , så fik jeg hende endelig til at tage en flaske her kl. ca. 16 - Men 2 min. efter kom det hele retur Det samme gjorde hun to gange igår aftes , så det er ikk meget hun har fået det sidste døgns tid...
Har i nogle gode forslag til hvad man evt. kunne give hende ,som kunne være godt for maven og forhåbentlig ikk kommer op igen ???
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
altså det er jo lidt siden iben var 9 mrd, men jeg mindes jeg gav hende mariakiks, æble og banan og riskiks.. kamillethe?
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 608
nov 2008
Du kan evt ringe til din læge, her kan jeg ringe mellem kl 8-9 så kommer jeg direkte i kontakt.. den der snotsuger har jeg også kun brug een gang hehe.. det er noget værre l*rt..
det er desværre vintertid og det er lig med sygdom.. alle bliver syge hehe Jeg håber det bedste for alle rollingerne der ligger syge, inkl min egen
nov 2008
Syg datter :(