{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Syg datter :( {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

min datter på 9 mdr. er syg , med feber og opkast .. Hun har haft det sådan on/off siden fredag aften.. Dog ingen feber siden igår morges.

Men hun vil intet spise - Hun fik en flaske vælling kl. 5.30 til morges og har siden intet ville have , så fik jeg hende endelig til at tage en flaske her kl. ca. 16 - Men 2 min. efter kom det hele retur smiley Det samme gjorde hun to gange igår aftes , så det er ikk meget hun har fået det sidste døgns tid... smiley

Har i nogle gode forslag til hvad man evt. kunne give hende ,som kunne være godt for maven og forhåbentlig ikk kommer op igen ???




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg datter :(
  • #1   4. okt 2010 æv det lyder som alt den omgangsyge der flyver omkring.. herhjemme er min datter ramt af voldsom hoste og snot som er resulteret i astmatisk bronchitis smiley især opkast er slemt for tiden sys jeg..
    altså det er jo lidt siden iben var 9 mrd, men jeg mindes jeg gav hende mariakiks, æble og banan og riskiks.. kamillethe?


  • #2   4. okt 2010 Revet æble er super godt når man har sådan opkast og doven cola er også godt men nok ikke så smart når man kun er 9 mdr men ristet brød uden noget er super godt sammen med det revet æble til at tage alt det syre der er i maven. god bedring med din datter

  • #4   4. okt 2010 altså der der ikke så meget at gøre når de små hoster og er forkølet, andet end almindelige husråd.. Så som at hejse sengen lidt i den ende hvor dit barn har hovedet, salvandsdråber og kamillethe (honning når de er fyldt 1år)
    Du kan evt ringe til din læge, her kan jeg ringe mellem kl 8-9 så kommer jeg direkte i kontakt.. den der snotsuger har jeg også kun brug een gang hehe.. det er noget værre l*rt.. smiley
    det er desværre vintertid og det er lig med sygdom.. alle bliver syge hehe smiley Jeg håber det bedste for alle rollingerne der ligger syge, inkl min egen smiley smiley


  • #6   4. okt 2010 hehe smiley ja prøv og hør ad smiley ja hun må gerne få kamillethe smiley du skal bare kun dykke thebrevet til det begynder at farve, og hun må også gerne få 1tsk sukker i, det er smertelindrende.. smiley

Kommentér på:
Syg datter :(

Annonce