1.266 visninger
|
Oprettet:
SNØFT! {{forumTopicSubject}}
Var i Holbæk for at blive Terminsscannet, og finder ud af at fosteret er dødt:'-(
Ved ikke hvordan jeg skal håndtere det. Sidder her og det ene øjeblik har jeg det nogenlunde, og det næste løber tårerne ned af kinderne på mig.
Skal tage piller til en medicinsk abort i overmorgen...
Har bare brug for at fortælle min sørgelige nyhed.
Glædede mig allere utrolig meget og syntes at tidspunktet var perfekt:-(
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 608
jun 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 261
Skal fortælle mine få venner der ved det i morgen, men ved ikke hvordan jeg skal gøre det uden at bryde sammen konstant:-/
jun 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 261
Vil helst ikke have at der er al for lang tid mellem Clara og nr 2.
Men ved ikke om jeg tør igen foreløbigt:-/
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 213
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 266
Årh nej hvor er det trist... Sender varme tanker i din retning.
Har selv prøvet det og det er pisse hamrende hårdt, men selvom der hele nu føles tungt og trist nu, så husk at fokuser på alt det dejlige der også er omkring dig. Giv dig selv tid til at græde, råbe eller gemme dig under dynen hvis det er det du har behov for.
I mit tilfælde var den bedste "løsning" at græde, snakke og gemme mig på skift. Og må indrømme at de første 15 uger (til jeg mærkede liv) var jeg så bange for at miste at stort set kun min kæreste og ganske få andre der fik noget at vide.
Ved godt det er surt at høre om andres graviditet nu, kan godt huske det, men min pointe er at man kan godt komme sig, og man kommer til at turde igen, selvom man i lang tid efter de berømte streger ikke tør glæde sig, som man gjorde før man havde mistet. Sådan var det ihvertfald for mig.
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 298
Og for guds skyld snak om det, og ja, selvom du måske bryder sammen over for dine veninder... og hva så, er ikke nogen lille ting at miste et barn, det er jeg ret sikker på de godt er klar over, om de har prøvet det eller ej.
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
KRAM herfra..
SNØFT!