{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.606 visninger | Oprettet:

Snøft :( {{forumTopicSubject}}

Ved ikke lige hvordan jeg skal udtrykke mig, uden at nogle nok bliver sure på mig og mener jeg er en dårlig person, men prøver...

Lørdag aften efter vi havde holdt jul hos min familie, kom manden og jeg lidt op at diskuterer/skændes om min nuværende graviditet og manden kom med en lidt hård sætning... han sagde at hvis jeg valgte dette barn, skulle jeg bare vide at han fandme ikke stod som far til det, da han bestemt ikke ønsker det..

Jeg blev sgu ked af det, nej barnet er ikke planlagt, men nu er det der og han ved hvordan jeg har det med en abort...

Tanken om en abort gør mig ekstremt ked af det..

Jeg snakket så med min mor i dag om det og hun sagde igen at hun syntes at jeg skal få det fjernet, da manden jo ikke ønsker det og det vil være synd for det at komme til verden, når faren ikke ønsker det...
Hun vil gerne tage med på sygehuset, når det skal væk og hun syntes bestemt at jeg skal ringe til lægen på mandag og sige jeg vil have det fjernet...

De begge siger jo også at det er med at få det fjernet nu, hvor jeg ikke har nogen "følelser" for det (altså barnet)

Hvad skal jeg gøre???
Ja ved det er et dumt tidspunkt at blive gravid, da jeg intet job har.... men sket er sket og for mit vedkommen er det lige så velkommen som min søn var/er (han var også en smutter)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snøft :(
  • anonym
    anonym Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 39
    #1   29. dec 2011 Du skal gøre hvad du selv føler for. Der er ingen der kan/skal tvinge dig til en abort.

• #2   29. dec 2011 Nej men føler bare at de presser mig til det... Ved ikke hvordan det er at stå med 2 unger som enlig og uden job, men kan kun forestille mig at det er vildt hårdt...

• #5   29. dec 2011 Jeg synes fandme din mor er langt ude ! Og jeg synes hun skal rende op hoppe !!!! Desuden giver den der ''nu når du ingen følelser har'' ikke altid mening. jeg elskede begge mine piger i samme øjeblik testen var positiv og derfor var en abort heller ikke en mulighed for mig !

Ingen kan eller skal tvinge/presse dig til noget !
    Du bestemt dig for at beholde baby, og det synes jeg du skal holde fast i når du ønsker barnet !! Om det bliver med eller uden ham, det må være sådan det er.. det hans valg ligesom at beholde er dit..

Men du bliver også nød til at vide hvilke konsekvenser det kan få for jeres forhold.. og finde ud a om du villig til evt at betale prisen ?

• #6   29. dec 2011 Tror heller ikke jeg vil kunne leve med at have fået en abort.... tror jeg vil hade mig selv for det og gå ned.... men det forstår de ikke...

• #7   29. dec 2011 Ang. det med at stå alene (:
    jeg har 14 måneder mellem mine piger, og er på SU da jeg læser..
    og Mila er godt nok kun fra den 20 december.. Men vil sige her fungere det fint, det ville være løgn hvis jeg sagde det ikke var hårdt, for der er meget at se til.. men det ikke mere end jeg personligt kan klare (:

Økonomisk prioritere jeg så det fungere for os, hvilket vil sige ingen dyre mærketøj osv. men vi lever, og vi mangler INGENTING (:

• #8   29. dec 2011 hvis du ikke vil ha en abort så lad dem om det.. så må de støtte dig eller lade være.. er sikker på du nok skal klare den selm om det ikke er nemt...

men lad være med og lade dem præsse dig til det det er dig der skal leve med det!!

• #9   29. dec 2011 Hvis du kun føler dig presset til en abort så syntes jeg bestemt ikke at du skal gøre det, jeg er sikker på at du vil komme til at fortryde det. Og ja din mand vidste sq at det kan ske.
    Gør hvad kun DU føler for.

Kæmpe knus til dig.

• #10   29. dec 2011 Ja for han har to døtre med hende han havde før mig, og hun snød sig til det sidste barn og der skred han en uge efter fødslen...

Han mener at jeg også har snydt ham med dette, for ellers ville jeg jo på ingen måde tvivle og så bare få det fjernet... men sådan hænger det bare ikke sammen...

Tror at hvis jeg beholder det, så skrider han, men vi vil også gå fra hinanden hvis jeg får det fjernet, for jeg vil nok gå ned på det og bebrejde ham for det

• #11   29. dec 2011 du skal holde fast i at det er din krop og dig der bliver udsat for ´det.... gør ikk noget du vil være ked af.....
    yderligere skal du så også ku acceptere hvorn din mand har det med det også må du håbe at hans følelser ændrer sig hen ad vejen hvis du vælger og beholde....

det er og blivet DIT valg og ikk deres....

• #14   29. dec 2011 Så ville jeg sku nok bare sige..

Uanset hvilket valg jeg træffer her, så ender vi med at gå fra hinanden ! Enten fordi jeg beholder og du ikke vil have det, eller fordi jeg får det fjernet og vil hade og bebrejde dig for det resten a mit liv !

Jeg elsker det her barn, og vælger at beholde og være glad og spændt på hvad fremtiden bringer ! Jeg vil ikke ødelægge mig selv, for noget som jeg ikke ønsker ! -agtigt.

• #15   29. dec 2011 Tror når han kommer hjem, at jeg vil tage en alvorlig snak med ham om det... men ved bare at jeg ikke kan klare flere sætninger om at det skal bare væk og at han ikke vil være far til det...

Det er pisse svært at finde et arbejde lige for tiden, har været ledig i snart 2 år og søger på livet løs... han mener så at jeg ikke gør nok for det, og nok ikke vil arbejde igen... så derfor skal jeg/vi ikke have barnet, da han ikke vil og kan forsørge os alle...

• #17   29. dec 2011 mette m det kan da sagtens ske men den måde han opfører sig på er virkelig arrrgh ja jeg mangler ord for det....
    og det er stadig kvindens krop... sys bestemt ikk man som kvinde skal udsættes for den slags hvis ikk man ønsker det.,... selvfølgelig vil ts desværre være nødt til og leve med de konsekvenser det kan have for deres forhold men som hun selv skriver vil deres forhold jo nok heller ikk ha en stor chance den anden vej rundt såååå sys bestemt at ts skal følge sit eget hjerte og skide højt og flot på hvad andre sys

• #19   29. dec 2011 TS hvad er det dog for en nar du har fundet undskyld mig.... men en person som ham burde virkelig ikk være din tid eller dit overskud værd....

• anonym
    anonym Tilmeldt:
    mar 2008

#20   29. dec 2011 Det var heller ikke planlagt at jeg blev gravid og da jeg fortalte kærsten det var hans første kommentar at det skulle da bare fjernes.
    jeg tænkte over det nogle dage for kunne også godt selv se det ikke passede så godt ind, men alligevel vidste jeg med mig selv jeg ikke kunne leve med en abort.
    Jeg sagde til kærsten at hvis han tvang mig til en abort så skulle han være forberedt på jeg ville hade ham for det og aldrig tilgive ham og om han kunne leve med det.
    Det kunne han ikke og i dag er jeg præcis 27 uger henne og kæresten er med tiden blevet vant til tanken om han skal være far og glæder sig rigtig meget nu.
    Tror du skal gøre op med dig selv om du er klar til og stå på egne ben med 2 børn. Men for mig lyder det ikke som om du ønsker den abort så synes ikke du skal gøre det.

• #22   29. dec 2011 Nej nu holder det fandme... Jeg er gravid med 3. Og første og sidste er ikke planlagte, ikke planlagt=abort???? NEJ! Hvis min mand eller mor sagde sådan ville de kunne rende mig. Min mors reaktion på den første var: hvornår skal du have en abort? Men det ændrede sig allerede dagen efter, da hun fandt ud af det var seriøst. Var jeg dig beholdte je sku det barn! Går ikke ind for abort med mindre det er en på 14 der ikke kan tage sig af barnet eller andre vilde ting.

• #23   29. dec 2011 jeg tror jeg ville vælge barnet uanset hvad

og hvis min mor ikke ville tage i mod det kunne hun rende mig et vis sted for at sige det mildt

jeg er modstander af abort på min krop så derfor ville jeg tage det valg.....

men synes som mange andre skriver at du skal gøre hvad du selv føler rigtigt

ønsker dig alt held og lykke

• #24   29. dec 2011 Behold dit lille barn du har i maven. Du har en guldklump til evig tid hvis du vælger at få det. Din mand kan risikere at smutte sin vej alligevel ( Undskyld men han lyder ikke som en der er værd at samle på ) han har selv været med til at dyrke sex og så snart man gør det har man et ansvar.... Jeg er meget imod abort og det lyder også til du selv er det så for mig er sagen indlysende...

• #26   29. dec 2011 Bliver nød til at snakke med ham om det... for ja jeg vil sgu igennem en abort og så ovenikøbet stå alene med det, for tror ærlig talt ikke at han vil være der for mig efter indgrebet...

• #27   29. dec 2011 ts jeg h¨åber du finder ud af hvad de rigtige for dig er at gøre... bare husk og følg dit eget hjerte og så kan han rende og hoppe ellers.....

• #28   29. dec 2011 TS: Det er godt nok en rigtig dårlig situation du sidder i smiley

Jeg håber du gør hvad der er bedst for dig og din mand.

Den her diskussion er altid svær, for lige meget hvad er der en der får presset noget ned over hovedet.

Må jeg spørger hvordan "uheldet" var ude?

Jeg tænker bare at når nu manden er blevet snydt før, så har han vel taget så mange forholdsregler at det var en umulighed igen?

(Jeg siger ikke at du har snydt ham, men han burde vel have tænkt sig lidt bedre om når han nu er blevet snydt en gang)

• #30   29. dec 2011 Han vil gerne have et barn mere, bare ikke nu... ej men gider bare heller ikke vente flere år med det... ikke at sige jeg ikke kan blive mor når jeg er 30, men jeg har bare chancen nu... han mener også at jeg tvang ham til sex den aften... jeg vil helst ikke med kondom, da vi er mand og kone... men som han siger, så kan han jo ikke sige nej til sex når jeg ligger op til det og han havde sagt at der skulle gummi-hat på, men jeg sagde jo NEJ...

ja det gjorde jeg, men så må han jo bare være mand nok til at sige, ingen sex så... men det kan han jo heller ikke....

• #32   29. dec 2011 Hold fast i den beslutning du har taget, og hvis dine nærmeste ikk vil støtte dig i dit valg, så er de efter min mening ikk værd at samle på

• #33   29. dec 2011 Undskyld... Men så har i begge to da kvajet jer!

Hold da op, det er da dybt uansvarligt det der... Har i ikke andre måder at beskytte jer på end kondom?

• #34   29. dec 2011 Mor til..

Er du på beskyttelse? (var)

• #35   29. dec 2011 i teorien er det jo helt liiiegyldigt hvorn det skete....
    nu er du gravid og så er det jo liiiie som det.... han må tage og blive voksen vil jeg mene.....

• #36   29. dec 2011 Elsker du barnet i maven? eller fostret, embryoet, hvad man vælger at gøre det?

hvis din første tanke er "åh" og du får lyst til at ae for maven, så skid højt og helligt på alle de andre, og gennemfør.

Når man står med en uplanlagt graviditet, og ens omkreds ikke støtter, er det SÅ svært.

Jeg var 6 uger henne da jeg fandt ud af at jeg var gravid, alene, og havde lige fået en fyreseddel.
    Jeg var aldrig rigtig i tvivl, og vidste at jeg skulle beholde, men jeg var SÅ bange. Jeg var rædselsslagen og lå vher aften i flere timer og tænkte "det behøver ikke ændre sig. jeg kan få det fjernet, og så vil alt være som før".. Men får man en abort man ikke ønsker, bliver intet som før.

Jeg nåede den magiske grænse på 12 uger, og SÅ kunne jeg slappe af i mit hoved. Nu var det sikkert og vidst, og jeg havde passeret point of no return.

Jeg tror aldrig du vil kunne tilgive dig selv for en abort - vil du kunne tilgive din mor og kæreste, for at tvinge dig til at give afkald på det lille liv i dit skød?

• #37   29. dec 2011 Da jeg her en underlivs sygdom, skal jeg holde en pause fra pillerne i en måends tid en gang hvert ½ og han får ALTID af vide hvornår det er, så han er klar over det... og den måned jeg havde pause, er det altså sket...

• #38   29. dec 2011 Det er da på ingen måde ligegyldigt hvordan det skete...

Manden har sagt han ikke ville have børn lige nu.

Konen vil ikke bruge kondom selvom manden siger det.

Manden er et fjols og knalder uden beskyttelse.

Konen er et fjols og knalder uden beskyttelse.

Der skal to til tango, men når man er fuldt ud klar over at man ikke vil have børn og at man SKAL bruge beskyttelse, så er det da fuldstændig hen i hegnet at opføre sig sådan der.

Jeg kan forstå du er ked af familiens reaktion, men hans kan vel næppe komme bag på dig??

• #39   29. dec 2011 jamen så er han da bare for dum ikk og sige nul putte du r ikk på pillen liiie pt så ingen sex.... sådan en narrehat han er liie så ansvarlig som dig....

• #40   29. dec 2011 Han ved at jeg skal holde pause og han for som sagt ALTID af vide hvornår de pauser er, så han ved hvad der kan ske...

Ja ved sgu godt at så må man undvære sex...

• #41   29. dec 2011 Var det mig ville ejg bede ham rende og hoppe, finde et nyt sted at bo, og sige noget i samme stil til moderen.

• #42   29. dec 2011 Mor til Noah - Jeg vil ikke sige dig hvad du skal gøre, men lige meget hvad du vælger så er der kun dig til at bestemme det. Syntes ikke altid det er helt fair, at de mænd bare får presset et valg ned over hovedet. Syntes du skal snakke det godt og grundigt igennem med ham, så i sammen bliver enige om hvad der skal ske.

Det er jeres barn og jeres liv, i ved bedst besked om hvad det rigtige valg er. Håber i får jeg en god snak om det, og i bliver enige om enten det ene eller andet. Husk at være åben overfor hans følelser og tanker, ligesom han skal være åben overfor dine.. smiley

• #43   29. dec 2011 Line det r da ret så liiegyldigt fo uansett hvad og hvorn det er sket så er hun jo liie som gravid nu.... det andet vil jo ikk ændrer på noget....

• anonym
    anonym Tilmeldt:
    mar 2008

#45   29. dec 2011 Han for jo heller ikke presset det hen over hovedet. Han er en voksen mand der burde vide hvad konsekvensen kan være når han har sex uden beskyttelse.

• #49   29. dec 2011 Jep og TS ku ha trukket sig...

Same shit different smell åbenbart...

Jeg trækker mig fra det her, synes simpelthen det er idioti at gamble sådan med sit eget og andres liv!!!

• #51   29. dec 2011 Line,
    men det er jo omsonst at diskutere nu. Sket er sket, og the blame game hjælper ikke hverken til eller fra.

Nu ER hun gravid.

• #52   29. dec 2011 Hej. Puha sikke en smørre at få. Først din mand og så din mor.
    Det tror jeg ikke jeg ville kunne komme igennem. Vil ikke sige noget negativt om din mand eller mor, men jeg ville nok have blevet lidt gal, hvis jeg havde fået den smørre.

Jeg synes du skal gøre det, du selv føler er rigtigt, på din krop. Lad ikke nogen presse dig til noget, hverken det ene eller det andet.

Du må lige skrive en update, når du har snakket med manden.

• #54   29. dec 2011 TS har da også et ansvar, det er da ikke kun manden der skulle havde trukket sig, det burde TS da virkelig også havde gjort når nu hun vidste at manden virkelig ikke ønskede et barn nu.

• #55   29. dec 2011 Åhr jeg kan ikke holde mig væk smiley

Anonym: Jep så hun er heeeelt uskyldig og kendte jo slet ikke mandens reaktion som åbenbart kommer som et stort chok for TS

ACS: Ja det er da rigtig det er omsonst, men jeg er bare så, undskyld ordvalget, pissetræt af at folk de ikke tager ansvar for deres handlinger og så sidder og tuder over det bagefter!

Jeg synes ikke der er nogen af parterne der har opført sig særlig smart her og ja, det er helt op til hende om hun vil have det her barn, men så skal hun fandme ikke sidde og tude over de reaktioner hun får fra manden, når hun kendte betingelserne!

• #57   29. dec 2011 line h selvfølgelig er de begge ansvarlig for og ha sat sig i den her situation men ud fra hvad jeg kan se står der intet sted noget om HVORNÅR TS´s mand fortalte hende at han først ønskede flere børn senere.... så hvad nu hvis han først har nævnt dette efterde fandt ud af hun er gravid igen....??

• #59   29. dec 2011 Line,
    jeg synes selv det er hamrende åndssvagt at dyrke sex uden prævention, hvis ikke man er enige om at man skal have et barn.. men altså, nu er det jo bare for sent..

• #60   29. dec 2011 Uhh - den er godt nok svær!

Jeg forstår godt hvis du ikke vil have en abort! men jeg mener i er to til at vælge dette barn, og for at barnet skal hvae et godt liv, skal det være valgt til af både far og mor.

Din mand har lige så meget ret til at vælge barnet fra, som du har ret til at vælge det til...

Jeg forstår godt hvis han føler sig ført lidt bag lyset, da han aldrig rigtig kan regne med hvornår du har pause og ikke - og at han insisterede på at bruge gummi.... Den er godt nok svær!!!

tror du bliver nød til at tage en meget seriøs snak med ham, og husk også at lytte til hans agumenter... men tidspunktet mellem jeres børn ville ellers være perfekt.

Held og lykke!

• #61   29. dec 2011 Ved udemærket godt at jeg er "medskyldig" men må ærlig sige at jeg ikke tænkte over det... jo det var da i tankerne bag efter, men slog det hen lige indtil at min mens blev væk i en uge... så jeg så tog testen gik jeg straks til ham og fortalte det og der sagde han med det sammen at det skulle væk, jeg begyndte at græde... tror det var fordi han sagde det som han gjorde, men også fordi at jeg nu har/havde en guldklump i maven igen...

Havde faktisk sat og snakket med en veninde om det nogle dage før min positive test, hvor vi snakket om at det at få en abort nok ikke kunne gøres hvis det nu var...
    Da jeg så stod med testen, blev jeg ekstremt forvirret da min mor og mand sagde at det skulle bare væk og sådan var det...

Ja gu fanden er det uansvarligt at dyrke sex uden beskyttelse, men vi har været gift i 2 år, været sammen i 4, har en søn sammen som vi elsker over alt på denne jord så hvorfor skulle vi ikke også elske dette her? vi har før snakket om at der skulle komme en nr 2, men først når jeg havde fået arbejde... det skete så bare ikke, men muligheden for at få en nr 2 er her nu... så hvorfor ikke tage det med...

• #62   29. dec 2011 Mette H - han ved præcis hvornår mine pauser er, da der er ved hvert ½ år og jeg siger altid hvornår jeg tager den sidste...

• #63   29. dec 2011 Jeg vil bare sige at jeg slet ikke forstår denne sætning:

Jeg vil helst ikke bruge kondom da vi er mand og kone???????????????

Æhm, jeg er også gift, har været det i seks år nu, vi har to piger sammen og skal ikke have flere. Nu kan jeg så heller ikke få flere børn, så vi slipper for prævention, men hvis ikke jeg var på noget og stadig kunne få børn, så er det da på med hatten, hvis min mand eller jeg eller os begge ikke ønsker flere børn.

Altså¨........kondom er ikke kun til engangsknald, det er til at undgå at få børn, uanset om man er mand og kone eller ej.

Ts, derudover synes jeg du skal beholde det, for du kan tydeligvis ikke leve med at skulle have en abort.

• #64   29. dec 2011 Der er nogle personlige grunde til a jeg ikke vil bruge det som jeg ikke vil komme ind på her... men jo en af grundene er at vi er gift og har snakket om flere børn, ikke at sige jeg VILLE HAVE DET NU... for det ville jeg ikke hvis jeg kunne skrue tiden tilbage... men nu er jeg blevet gravid og lige så meget som jeg vidste det, så vidste han også at der kunne være en chance for at der ville komme noget...

Jeg kan sagtens se det fra hans side, men det er bare ikke ham som skal leve med at få et lille væsen fjernet, det er mig... og det tror jeg ikke at jeg kan...

• #65   29. dec 2011 Beklager, jeg forstår det stadig ikke, hvis ikke man vil have børn, så må man bruge prævention.

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #66   29. dec 2011 Jeg synes du skal beholde det.
    Da jeg blev gravid, var jeg netop blevet single efter en noget turbulent slutning på et langt forhold med mine drenges far. Jeg er imod abort og tager derfor konsekvensen. Jeg har før prøvet at være alene med mine drenge og det var nemmere end det var da jeg var i et forhold- da faderen ikke hjalp med noget overhovedet. Nu skal jeg så være enlig mor til tre. Faderen har netop fået det afvide og acceptere mit valg- men han er bestemt ikke lykkelig for det. Men jeg kan ikle få mig selv til at dræbe et andet menneske- og det er sådan jeg ser babyen i maven.
    Gør hvad du føler er rigtigt, hvis han skrider fortjener han jer ikke, sådan ser jeg på det..

• #67   29. dec 2011 Jeg syntes det lyder som om du har truffet dit valg,nemlig at beholde det. Så lad dig for Gud skyld ikke presse til at få en abort!!!! Hvis ham der farmanden så vælger at gå fra dig pga dit valg,så var han nok ikke værd at samle på alligevel.. Det er tros alt din krop det kommer til at gå ud over og en abort er så absolut ikke spor let eller sjov at skulle igennem - og da især ikke hvis du inderst inde ønsker barnet!

Et forsigtigt tillykke med graviditeten.. Det hele skal nok komme til at gå ;o)

• #68   29. dec 2011 Og desuden,hvordan kan man fravælge en lillesøster/bror til den smukke dreng i har i forvejen?! =oO

• #69   29. dec 2011 Mange tak heidi P, syntes også at han er utrolig smuk så hvorfor skal bror/søs ikke også blive det hehe smiley

• #70   29. dec 2011 Jeg havde også en upser graviditet for snart 2 år siden,den fravalgte kæresten sig også,men jeg kæmpede for at beholde barnet OG ham og vi blev da også til sidst også enige om at beholde det. Men det gik til grunde og jeg fik en udskrabning. Men til tros for at jeg vidste at der intet liv var,var jeg total knust over den oplevelse.. Så hvis man skulle igennem sådan en omgang,med et barn man virkelig ønsker sig og som intet fejler.. pyyyyy.. det må være grusomt!

Vi lavede så en rigtig lille ønske barn og har nu en datter på snart 10 måneder =o)

• #71   29. dec 2011 Jeg har heller ikke sagt at det er skide synd for mig, for det er ikke det jeg vil med dette... men nu er man to om at have sex.. jeg tvang ham ikke til noget som helst, vi var begge med på "legen" den dag... så det er os begge som har dummet os... ikke kun den ene, men nu er det ikke et emne om hvem det er mest synd for eller hvem der skal have sin vilje... hvis man kan sige det på den måde...

vi har et barn sammen i forvejen og den gang var heller ikke planlagt og der fik han valget om at være far eller ej, da han boede i Holland og jeg her i DK... det gør han også nu, men vi er voksne mennesker som burde kunne snakke sammen om det og ikke bare lade en tage beslutningen...

• #72   29. dec 2011 Haha nej vil ikke have det fjernet, men har du set nogle stedet at jeg har skrevet DET BLIVER.... ??

Nope... som jeg har skrevet længere oppe vil jeg have en snak med ham om det, gerne i aften... så nu logger jeg af og henter ham ind til mig....

• #74   29. dec 2011 Jeg har før fået en afvisning fra ham og det accptere jeg fuld ud, lige som når jeg afviser accptere han det også... så nej jeg har ikke tvunget ham til sex... jeg lagde op jo, men blev ikke ved... VI havde begge lyst

• #75   29. dec 2011 og jo jeg vil accptere hvis han vælger ikke at være far til barnet, men det er ikke endelig bestemt endnu hvad der skal ske, men håber da at det bliver og at vi finder ud af det og at han ikke skider, men hvis det bliver fjernet, ved jeg også bare at han ikke vil være der for mig 100 %

• #76   29. dec 2011 Det er jeres mening... ikke alle kan have samme mening og forventer heller ikke at alle er på min side, det er overhovedet ikke det jeg er ude efter... tværdimod

• #77   30. dec 2011 Mor til Noah - Kan ikke lade være med at tænke på om du et eller andet sted, inderst inde har ønsket at blive gravid? Og håbet på at hvis det skete, så ville manden acceptere det alligevel? Forstår godt din mand har følt sig lidt ført bag lyset, jeg ville også tænke på om det var planlagt fra din side, hvis jeg var ham.

Forresten, hvordan er jeres snak gået? Kunne i snakke om det, og hørte i på hinandens tanker/følelser??

• #78   30. dec 2011 Er egenlig til dels enig med mia tænker også lidt mit, men hvis han virkelig ikk ønskede et barn, burde han vel ha sagt nej. Spurgte manden min i går hvad hans holdning til dette var, og som han sagde man er 2 til tango. Han sys din man var meget egoistisk, og ku slet ikk følge din mand i denne situation. Han blev faktisk noget sur over at han nærmest forlangte en abort, for det dur ikk man presser folk ud i en abort det tror vi begge bare ødelægger forholdet, og som du selv siger, så tror du, at du vil bearbejde ham det, og det tror jeg du har ret i. Hvis ikk i ka finde en løsning i begge ka være tjent med, så følg dit hjerte og stå fast ved det, og behold den skønne skønne bebs i maven

• #80   30. dec 2011 erklærer ig enig med mor til frederikke.... og det hendes mand siger.... min mand er også enig i dete...

• #81   30. dec 2011 Ingen skal tvinges til en abort, det er jeg helt enig i!

Men min sympati med TS findes på et meget meget lille sted!!!

Jeg forstår fuldt ud mandens reaktion!

Moderens forstår jeg så ikke..

• #82   30. dec 2011 Jeg synes altså ikke helt det der skylds-spørgsmål er lige meget. Det jo noget man må tage med i sine beregninger omkring det at få et barn eller ej..

• #83   30. dec 2011 line h men beskyldningerne frem og tilbage ændrer jo intet på denne situation så derfor er de altså i mine øjne emelig irrelavant.... sys nu stadig hun skal gå ud fra om hun personligt kan leve med og få en aboort.... hvis ikkk skal hun beholde også selvfølgelig også tage de konsekvenser det kan medføre for hendes forhold med manden... dog ener jeg så ikk at han er særlig meget mand hvis han går sin vej fra hans familie.... han har været med til og skabe barnet og må derfor også tage et ansvar uanset hvad.. om de bliver sammen eller ej.

• #84   30. dec 2011 Diana: Valget er kun hendes, enig, men jeg mener bare at man bliver nød til at tænke på under hvilke omstændigheder man sætter barnet i verden også...

Jeg ved godt hun skriver at hun ikke ønsker klynk, men det er da klart manden som udstilles til at være en kæmpe idiot, når de i bund og grund har været lige dumme?

• #85   30. dec 2011 enig... begge har ddummet sig... dog sys jeg stadig den måde manden har valgt og håndtere den nuværende situation på er totalt respektløs og meget umodent...... havde det været in mand have jeg sagt til ham han ku pakke sine ting... og ellers havde jeg klappet ham en.... ville aldrig finde mig i og blive tvunget til en abort...

• #87   30. dec 2011 følg dit hjerte! smiley

• #88   30. dec 2011 Det er jeres begges ansvar, snak sammen som voksne mennesker. Husk at lyt til hinanden og jer selv. Ingen herinde kan tage nogen beslutning for dig/jer.

Hvis min mand nogensinde sagde at han ikke ville være far til vores barn og at han hverken vil være der , eller støtte dig .. ja så havde jeg fanme smidt idioten ud, for så er han i mine øjne ikke værdig nok, til at liv med mig både med og uden barn !!! Sikke en nar, ja undskyld.

MEN jeg syntes også at det er for dumt at dig, ikke at ville bruge beskyttelse når du KENDTE din mands reaktion !! Hmm det virker ikke som om i er særlig gode til at snakke sammen.

Uanset hvad, så HUSK at det er liv i gambler med.

Kommentér på:
Snøft :(

Annonce