{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

What to do?! {{forumTopicSubject}}

Kort sagt , Jeg aner ikke mine levende råd !
Vi bor i en lejlighed på 1 sal, på knap 90 m2 . Vi har en lille"altan" , hvor Jessica har nogle udendørs legesager .. Vi har boet her 1 års tid efterhånden ..

Men men men , det seneste ½år, har kælderen været "oversvømmet" med lort og pis, idet kloakken åbenbart har været i stykker! Hvilket har gjort at vores underbo har skimmelsvamp :s Nu frygter vi at vores lejlighed også har fået fugt eller ligende .. Vi har fundet 2 pletter på tapetet , som muligvis kunne være skommelsvamp , men vi har bestilt en til at komme og se på det , så vi kan få det afklaret det 100% , selvom vi nu er rimelig overbevidst om at det desværre er det smiley

Vi er tit syge herhjemme og det er kun blevet værre smiley

Men vi har kigget os om efter noget andet at bo i , i tilfælde af at det bliver aktuel (hvilket er højest sandsynlig) Men vi kan intet finde , som vi kan se os selv bo i.. Men vi har så fundet drømmehuset, som vi kan leje .. Men problemet er bare at det ligger 30km franuværende bolig , hvilket jo vil betyde at prinsessen skal skifte dagpleje .. Jeg har i forvejen et "skidt" forhold til hendes far ..

Er helt på barbund i et her ;(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  What to do?!
  • #2   27. okt 2010 Det blev skrevet lidt hurtigt i det mine frustrationer er så store ..

    Jamen vi er mere syge end normalt og prinsessen har fået konstateret astmatisk bronkitis , og jeg har hovedpine tit ligeledes kæresten...
    Jamen huset er virkelig drømmehuset, Jessica vil få et værelse der er 3 gange så stort som det hun har nu , det vil være en dejlig stor lukket have og det er et etplans hus på en ugeneret villavej ...

    gDet hele kommer bare oveni at jeg har en sag kørende med min datters far ang. samvær og forældremyndighed ..

    Hendes far og jeg snakker ikke sammen , kun gennem advokat og amtet , og jeg er sikker på at han vil stritte imod smiley


  • #3   27. okt 2010 Han får intet ud af at stritte imod at i flytter fra et usundt miljø til noget bedre... Det er barnets tarv der skal tækes på.

  • camilla s
    camilla s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 128
    #5   27. okt 2010 Jeg ville helt sikkert fra væk fra den lejelighed. Er sikker på at jeres barn nok skal klare at skifte dp, og hvis det er drømme stedet flytteri jo ikke lige med det samme igen, så ville jeg gøre det.

  • #6   28. okt 2010 Mange tak skal i have smiley
    Huset vi har set på er meget lækker, og hvem drømmer ikke om et et-plans hus med store børneværelser og lukket have .. Det var kærlighed ved første blik .. Men samtidig blev det jo, som i kan høre, frustrationer på frustrationer , mht. at der skal skiftes dagpleje og at hendes far og jeg ikke kan samarbejde .. han har set Jessica engang siden Maj, idet han har været varetægtsfængslet og afsonet dom :s Så Jessica kender ham slet ikke eller omvendt (selvom han tror det)
    Men frygten for at han vil stritte imod og søge om bopælsretten, den er der i stor grad .. smiley


  • #7   28. okt 2010 Lytter skam oss' til hvad der bliver skrevet .. smiley
    Meen eftersom det skal varsels så kan han jo søge om at blive bopælsforældre ..


  • #8   28. okt 2010 Neej jeg tænker nok oss' bare for meget over det hele smiley

  • #9   28. okt 2010 Taak smiley

    VI skal ud og se på huset igen imorgen, så det bliver dejligt smiley
    Taak for hjælpen alle sammen :'D


  • #11   28. okt 2010 Vi var i statsamtet i september, ang. fuldforældremyndighed (jeg har søgt det) Og der havde han 2 betjente med inde under mødet, idet han var væretægtsfængslet .. Meen nej , det burde ikke kunne lade sig gøre, for så er der da virkelig noget i vejen har i DK smiley

    Men frygten for at miste det man har allermest kær, det er jo det værste der kan ske .


  • #13   28. okt 2010 Taak skal i have smiley Det er rart at få opbakning ..
    Jeg skal nok lade jer vide hvordan det hele går smiley
    Imorgen ser vi huset igen og så skal vi give svar senest mandag om vi vil have det smiley



  • #14   29. okt 2010 Jaa det er nok os' voksne der er vanedyr, men ingen tvivl så tror jeg kun det vil være en lettelse for os alle at vi flyttede , netop fordi jeg er bange for at rende ind i faderen ,da vores fortid ikke er for god smiley

Kommentér på:
What to do?!

Annonce