{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

slut med sut...? {{forumTopicSubject}}

min dreng på 2½ år, blev passet hos faster fredag til søndag eftermiddag.
min dreng er vant til sut når han skal sove til middag og natten, og nogle gange i bilen..dette var vi dog også begyndt at stoppe.
mens han blev passet har hans faster så fortalt mig søndag, at han ik har fået sin sut fredag og hele weekenden, og der har ik rigtig været nogle problemer..

igår nat(søn til man) blev han dog rigtig ulykkelig og jeg fandt hans sut, men tog den igen i morges. intet problem. sagde til hans dp mor, at han ik havde haft brug for sutten siden fredag, så da jeg henter ham fortæller hun at han ikk havde den til middagssøvn og det gik fint.. nu har jeg så puttet ham igen her til aften.. han har været lidt ked, men ser ud til at kunne falde i søvn uden sutten igen.. håber det kan vare hele natten..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slut med sut...?
  • #1   1. nov 2010 SUper flot. Kian er også 2½år og har kun overlevet en enkelt nat uden sut, men vi håber han måske vil give dem til julemanden smiley

  • #2   1. nov 2010 det da flot .. jeg trode oz det ville blive et problem her for hun så virkelig frem til sin sut når hun sku sove men det gik oz helt fint men bare vent lidt med a smide den ud .. vi gemte vores i 14 dage tror jeg og så smed hun dem selv ud og var såå stolt..

  • #3   1. nov 2010 hehe det havde vi også satset på, så det er jo bare flot hvis han kan begynde at undvære den nu, men jeg regner med at vågne et par gange de næste par nætter...

  • #4   1. nov 2010 Liane : ja han har været meget afhængig af sin sut og virkelig ik ku undvære den til sengetid, så derfor jeg har tænkt det blir lidt svært.. men nu får vi jo at se.. ku da være skønt hvis det går smertefrit.
    har også gemt dem begge 2


  • #5   1. nov 2010 danni jeg sådan tænkte jeg oz for hun var oz afhængie oz .. så trak den og syntes det var synd når hun var så glad for den så en dag da hun sku putte glemte hun a spørge efter den så gav hende den ikk hun kom først i tanke om den 20 min efert hun var lagt og da hun så sagde hun ville ha den så sagde jeg du bruger da ikk sut mere du er blevet stor nu og det accptere hun jeg var måløs kan jeg godt fortælle dig smiler..det er 6md sinen nu

  • #6   1. nov 2010 Liane: okay, vi har også bare sagt : "arj den behøver du da ik lige nu.." og så spørger han ik mere efter den, før der er gået noget tid.
    han er også faldet i søvn nu uden smiley

    Mor til: det var tidligt smiley


  • #7   1. nov 2010 amanda glemte også at spørge efter den en dag til middagslur, så tænkte det gik men nej efter 20 min sagde hun "sut moar" prøvede også at overbevise hande om hun var for stor men nej den gik ikke. øv øv havde lige håbet.

    Hun er bare rigtig afhængig af den, og hvis hun sidder og ser fjernsyn eks. så sidder hun og sutter på hendes finger hvis hun ikke har den.

    (hun har den kun når hun sover)


  • #8   1. nov 2010 hehe min faster og onkel sagde bare til min kusine en dag hendes mor skulle ud og handle så sagde min onkel at hvis min kusine gik med hendes mor skulle han have sutten. hun gik hen og gav sutten til sin far og hun har ikke manglet den siden .. smiley

Kommentér på:
slut med sut...?

Annonce