15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Øv dag! {{forumTopicSubject}}
Dagen starter med en rigtig dejlig smilende dreng der kom med ind & puttede med mig & far inden han sq i skole, lige så snart manden går ud af døren starter mit helvede! Málik skriger & siger, ja i over en time kan ikke trøste ham på nogen måder han var rigtig træt forsøgte af putte, ved så han døjer med sin mave så det spiller jo os ind, hård mave av av.
ringer så min kæreste hjem da málik har skreget i en time for der kunne mit hovede slet ikke mere Kæresten kommer så hjem & putter málik uden problemer! den eneste malik vil være ved er far! den eneste han kan smile & grine til er far! Samtidig med jeg så render med smerter i maven konstant er det bare ikke sjovt
Er der nogen der er har gode råd til hvordan vi kan hjælpe málik på vej med maven? vi har forsøgt cykelbevægelser med hans ben, sveskemos, & noget andet vi fik rådet fra apoteket.
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Nu er vi ikke lige en familie der ligger inde med fandens mange penge må jeg ærlig indrømme, kommunen synes det ok af trække over 5000 hver mdr fordi de glemmer af oplyse folk når de har opbrugt ens frikort! øv bøv altså
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
maj 2009
Nu er det sådan af det ikke er faren til málik jeg er sammen med det er en kæreste der har taget han til sig fordi hans far ikke gider ham.. vi bor ikke sammen så mon ikke nu jeg stadig er enlig?
Tak for hjælpen
maj 2009
Tania : Har forsøgt af komme i kontakt med hende men uden held
Ja hvis det ikke er dyere så det jo intet problem
maj 2009
Málik er en stor dreng på 11kg så det hårdt & gå med ham sådan
maj 2009
Men øv hvor det surt & have så ked af det en søn der ikke kan komme af med noegt andet end tis
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Og hvis du stadig ikke synes laktulose birker efter et par dage, så synes jeg du skal snakke med din sp eller læge om, at give ham movicol i stedet for. Det er et pulver, som skal blandes op i vand, og det er altså i nogle tilfælde mere effektivt end laktulosen.
Øv dag!