{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Øv dag. {{forumTopicSubject}}

Kender i det man bare er trist og irriteret selvom det egentlig går meget godt..
Er hos min far i 5-6 dage, manden og hunden er der hjemme og syns efterhånden jeg begynder at savne dem lidt og glæde mig til jeg skal hjem. Men der er nogle dage endnu her nede.
Så går jeg nede i byen og pludselig hører jeg en sige ud af et bil-vindue: Føj for helvede. Jamen tak for det tænker jeg så, da det helt sikkert var bevidst sagt lidt for højt rettet mod mig.
Lidt senere står der så 2 små snottøser og fniser og griner og småpeger hen mod en.. Øv. Kan godt være jeg ikke har lige så tynde flotte ben som alle andre, men hvorfor skal folk kommentere det på så ubehagelige måder. Når man bestemt ikke er grim eller tyk,(sådan rigtigt) andre steder en lårene. Så har man slet ik lyst til at ha shorts på en anden gang.
I kender måske selv når andre mennesker kigger på en som om man var en bunke lort.
Det var bare min dumme dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv dag.
  • #1   9. jul 2009 Øv ja kan sagtens følge dig :S Dog har jeg aldrig opdaget hvios folk har talt om mig heldigvis for jeg er ski ingen model smiley

    Men tag dig ikke af dem de har for lidt indhold i deres liv og stakkels stakkels dem


  • #3   9. jul 2009 kender det alt for godt. men det er nu mere når vi er i stor byen og shoppe og folk ser mig med Lærke osv. de stirer og glor helt vildt..
    og er der noget jeg ikke kan ha' så er det sådan noget ...
    har fanme sagt det til mange som har gloet på mig at ja det er mit barn el. sådan noget .. blir så tosset - krudter helt af over sådan noget !


  • #4   9. jul 2009 Ej er du sikker på at det var henvendt til dig? Jeg har faktisk prøvet et par gange at køre i bil med mine veninder, og så have vinduerne rullet ned,og så halvråbt et eller andet til veninderne bagved, hvorefter jeg tænker bagefter at det måske kunne tolkes af gående udenfor, som om det var henvendt til dem... Hvis du forstår... Tit når man er forvejen er lidt trist, så føler man at hele verden bare laver grin med en og at alt er imod en... Kender alt for godt følelsen...

  • #5   9. jul 2009 Kan se jeg ikke er den eneste..

    Lykke, ja kender også godt det folk kigger underligt på en når man har unger med. Er barnepige for 2 små drenge på 1 og 3 og noget har det bare med at stirre på en, selvom det godt nok ikke er mine egne..

    Christina.
    Ja det var helt sikkert myntet på mig, der var kun ham i bilen ud over nogle af hans formodentlig kontaktpersoner som kørte bilen, Han lignede sådan en ung ballade mager der var i byen med "de voksne"


Kommentér på:
Øv dag.

Annonce