{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

 Putte
Putte
Tilmeldt:
20. mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580

Rytme... {{forumTopicSubject}}

Hvornår kan man begynde at give de små en rytme??
Vi har lidt problemer her hjemme med at han er begyndt at sove kl 18, hvilket jo er for tidligt, for så vågner han jo om natten, og vil ikke sove igen..

Har i nogen gode råd??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rytme...
  • #1   17. nov 2010 Vores sp sagde at så tidligt som mulig man kunne indføre rytmer var det bedste, men fra 8 uger begyndte viktor selv at finde en rytme..

    <hvordan sover han om dagen osv?


  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #2   17. nov 2010 Jamen det er maget forskelligt... men han er ca våven i 2 timer, også sover han alt fra 1 time til 3 timer... Også kan der være dage der er ens, så man tænker at han er ved at lave enrytme, men så vener han ligepludselig om på det hele smiley

    Han har nemlig været rigtig god til at sove om natten, men nu er han meget urolig smiley


  • #3   17. nov 2010 HEr kan det også svinge meget hvor meget og hvor lang tid han sover ved hver lur, men men som hovedregl herhjemme er han oppe 1½-2 timer, så sove og igen og igen.. Han må helst ikke sove efter kl 16 medmindre vi skal noget om aftene.. Hvis han f.eks. vågner fra hans sidste lur kl 2, så plejer jeg at give ham en halv time enten fra 15.30 - 16 eller fra 16 - 16.30.. så han kan holde ud til kl 20..

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #4   17. nov 2010 det kan vi bare ikke helt styre endnu, han er kun 3 måneder...

  • #5   17. nov 2010 herhjemme fik vores søn en rimelig fast rytme da han var 6 måneder og jeg startede som dagplejer og vores lille pige har her fra 7 måneder va fået en rimelig fast rytme :o)

    er det ikke muligt for dig at lægge ham til at sove ved 17 tiden og så vække ham ved 18 tiden?

    sådan kørte vi i lang tid med vores søn og nogle dage, alt efter hvor meget hun har sovet i løbet af dagen, sover prinsessen også lige en times tid der :o)


  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #6   18. nov 2010 Jeg kan prøve at vække ham... men igår sov han fra kl 17.30 og måtte vække ham inden jeg gik i seng for at give ham mad... Tror bare han bliver mere forstyret af at blive vækket for han vågnede allerede 4 timer efter igen.... Han skriger ikke når han våger, men lige og roder rundt osv. han kan slet ikke falde til ro...

    Han plejer at sove fra ca 19-19.30 til kl 4-5 om natten hvor han så bare skal have sutten og sover så videre.. men det kan jeg slet ikke få ham til mere smiley

    Forstår bare ikke hvad der gør at han pludselig ændre det??


  • #7   18. nov 2010 Måske kan har brug for mere og spise inden han ska i seng, så han kan sove længere..

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #8   18. nov 2010 det er lidt svært med hans mad for det kan vi ikke rigtig styre... han er stort set et ur og vil have mad hver 3 time... Så hvis han får mad feks kl 19, så er det det sidete han får hvis han feks sover kl 20. han vil nemlig ikke have mere end de 200 ml han får på det tidspunkt...

    Det hele ville bare være nemmere hvis jeg kunne styre han måltider og hans sovetider...

    Hvordan vil i mene hele hans dag skal forløbe for at sove som han plejer??


Kommentér på:
Rytme...

Annonce