{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.748 visninger | Oprettet:

* Louise *
* Louise *
Tilmeldt:
6. feb 2011
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292

Rytme... {{forumTopicSubject}}

Hvordan ser Jeres dagligdag ud idag hvor i er startet på grød?
Hvor meget giver I jeres små?

Jeg forsøgte at give grød 3 gange om dagen, men Milla havde aff ca hver time-hver anden... Så hun får to gange risgrød eller lidt frugt eller grøntsagtmos.

Har tænkt meget på det med natflaske... Milla vil ikke ta sutteflaske - og tænker så om jeg er afhøngig af at give bryst hver aften eller om ikke en tudekop ville kunne gøre det? Hun er begyndt at drikke af en tudekop.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rytme...
  • #1   25. jun 2012 uha sascha får mos 1-2 gange om dagen men hun er sart jeg har prøvert og lav hjemmelavet grød og mos og hvad pokker jeg ellers har ku finde på men tøsen vil absolut kun have købe glassene og kun dem som er rimelig flydene....

    hun tager stadig flasken fint så her er der ingen problemer... vi prøver hver dag og få hende til ogdrikke lidt vand men det vil hun bare overhovedet ikk ha... hun sover igennem så her har vi ikk så meget natteroderi... heldigvis..


  • #2   25. jun 2012 Mila får grød/mos 1-2 gange om dagen og skal så op på 2-3 gange fra imorgen (:
    Når mila får andet end flaske får hun lidt vand i en ganske alm glas! Så lære de det med det samme og det går faktisk rigtig godt! Til gengæld er hun olle god til det der med at spise skemad s:


  • #3   25. jun 2012 Mila sover fra 19-20 stykker til 5-6 stykker (: nogle gange skal hun lige have en flaske og andre gange er det nok at give hende sutten eller ligge hende om
    I min seng (:


  • #4   25. jun 2012 Chelsea får grød 3 gange om dagen (hj lavet kartoffel/grøntsags mos) til aften og så 2 flasker om dagen da vi også har lidt problemer med flasken. Chelsea sover fra en 19-20 tiden til 5-6 tiden så ingen problemer her smiley

  • #5   25. jun 2012 1 gang om dagen og fuld mme/flaske, merle sover fra 7.30 plus minus , vågner kl 6-7 og får mad , sover videre bagefter til alt mellem 7,30-9,30, er vi tidligt oppe vågner hun af flasken smiley

  • * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #6   25. jun 2012 Jøsses, sikke jeres små dog kan sove. smiley dejligt
    Her lægges Milla omkring 19.30-20. Vågner ved 1-2 tiden - vendes på siden eller får bryst. Vågner igen ved 5 tiden ca. Og får bryst igen. Ligger gerne i sengen med mig og ammer.
    Oppe kl 6.30-7.30. Får grød ved 9 tiden. Tager en lur derefter. Ammer omkring frokost. Får måske lidt mos eftermiddag+bryst. Grød ved 17-18 tiden + bryst og slutter af med en nat-tår inden hun skal sove.


Kommentér på:
Rytme...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce