{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Rejser sig op og ned igen.. {{forumTopicSubject}}

Viktor er begyndt at stille sig op af sofaen, han kan endnu ik kravle, så det er kun fra siddende stilling han kan rejse sig op.. Jeg sidder simpelthen på nål for han kan jo ikke komme der fra igen enten tipper han fra siden eller bagover over når han vil ned igen, de første par dage stod jeg klar til at gribe ham men det lærer han jo ik noget af.. Årh ha', sys det er lidt hårdt at bare sidde og se til når jeg ved at nu vil han gerne ned igen.. Og bare vente til han har slået sig så jeg kan trøste ham smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rejser sig op og ned igen..
  • #1   20. nov 2010 ja jeg kan godt forstod dig, det er ikk sjovt når man som voksen kan se det ville gå galt... og man bare skal ventet.... håber ikke han slå sig for meget smiley

  • #2   20. nov 2010 Det er fra han lege hjørne han har lært at rejse op til sofaen og der er en skumgummi måtte, men sys stadig det lyder hårdt men gør selvfølgelig ik lige så ondt som var det på trægulvet, men sys bare det er så svært ik at gribe ind.. Men må slå koldt vandt og være klar efter det er gået galt..

  • Helle J
    Helle J Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #4   20. nov 2010 Når du kan se, at han gerne vil ned, kan du da gå hen og tage ham i hænderne og hjælpe ham med at sætte sig ned. Det lærer han ihvertfald noget af.

  • #6   21. nov 2010 Jeg hjælper ham også ned rigtig tit på numsen eller maven igen, men han bliver gal og vil ikke have at jeg sætter ham ned.. Også bestemte jeg mig lidt for at så måtte han se hvad der sker når han ikke vil hjælpes, men det er han bare lige glad med, så er det han bare slipper med håndene og vælter.. og de gange hvor jeg har været der til at gribe ham har han været ved at dø af grin over at når han kaster sig bagover er jeg der til at støtte ryggen så han "kun" hamre hårdt i med numsen og det sys han er helt vild skæg også blev han bare ved og ved..

    Men sys idag han er blevet bedre til at bukke i knæerne og prøve at komme ned på numsen i stedet, stadig har han bare ikke helt balance til at holde sig oprejset når han så lader på numsen..


Kommentér på:
Rejser sig op og ned igen..

Annonce