{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

græder meget.. {{forumTopicSubject}}

Sagen er den..
Nena er 24 dage idag, hun er jordens nemmeste lille pige.
hun sover fra 00.00-02.00 til 10-11.00 afhængelig a hvornår hun falder i søvn.. hun græder sjællendt iløbet af dagen og når hun gør bliver hun trøstet og så er det det. hun har mange vågne timer om dagen men sover selvfølgelig også..

Problemet er så, at når hun skal have sin sidste flaske ved midnats tid får hun den, og så begynder hun at græde helt vild og sindsyg.. og kan bare ike blie trøstet.. jeg skifter hende, og det hjælper en periode, så ligger jeg hende på div. måder og det hjælper igen i en periode.. hun er ikke mere sulten, og hun viser ikke de sedvanlige tegn på ondt i maven.. hun vil ikke sove eller noget.. når det så har stået på 1-1½ time så stopper hun af sig selv og ligger sig til at sove som om det aldrig er sket..

det stået på i 3 dage, hvor hun faldt til ro ved:
-Hun gylpede helt vild meget -BUM så sov hun.
-Jeg gik fra min mor (besøg) til min mormor (hvor vi sover) med hende i barnevogn og så faldt hun i søvn.
-og igår vendte jeg hende på siden lagde hende i mine arme mens jeg sad op og puttede hende ind il mig mens jeg nussede hende i håret..

og den sidste ting har ikke sjulpet de andre gange..
jeg aner ikke mine levende råd, det gør rigtig ondt på mig at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre og hvorfor hun græder..

Har i nogle idder til hvorfor hun græder?
og hvad jeg kan gøre.. det jo KUN når hun skal sove til nat det er sådan s:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  græder meget..
Kommentér på:
græder meget..

Annonce