{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Slut med natflaske .. {{forumTopicSubject}}

Jaae vil indrømme jeg har IKKE siddet og kigget andre indlæg igennem her kl 2.10 om natten ..
Bliver bare nødtil at høre jer tøser ..
Da i ville stoppe med at jeres små guldklumper skulle ha flaske om natten .. Var der bøvl der ? Hvis ja hvor længe ?

Har besluttet mig for Emil ikk skal have flaske om natten mere , han er ved at være så stor .. Men NØJS han er sur på mig lige nu .. Har givet ham noget vand , og bliver ved med at give ham sutten .. Men han er bare slet slet slet ikke med på idën - Ender da med opgangen melder mig for ikke at passe min søn ordenligt sårn som han græder .. Hehe ..

men ja hvor længe bliver det ved at han skal blive så sur på mig fordi jeg ikke giver ham hans flaske ? ..

Puha jeg er træt .. Suk .. Håber nogen forstod mine spørgsmål ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slut med natflaske ..
  • #1   24. nov 2010 magnus stoppede med hans flaske da han var 13 måneder, det var i en periode han var syg så han faldt i søvn og derfor fik han den ikke, så det var nemt, han har aldrig vist at han har savnet de, vi har en tudekop med vand og stå til natten og så får han lige en tår inden han blir lagt og så er han glad :0) tror det kommer an på hvor meget man gør ud af at stoppe, hvis man ligesom lader som ingenting og selv "glemmer" det, tror jeg man har nemmere ved det.. self kan det godt være din søn blir sur på dig, men man må jo bare være standhaftig :0)

    men pøj pøj med det :0)


  • Helle J
    Helle J Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #2   24. nov 2010 Asta var 10 måneder, da hun stoppede med at vågne for at få flaske. Så det var altså ikke noget, jeg bestemte, men hende der var parat til at undvære den. Det tror jeg ikke din søn er, når han bliver ved med at græde sådan.

  • #4   25. nov 2010 Lærke var nu næsten 1 til 1½ før hun stoppede med natflaske og det var bare letmælk til sidst.

    Til sidst gad hun ikke mere.


  • #5   25. nov 2010 Vi gjorde at at vi lavede mindre og mindre i natflasken til Nanna og derved trappede ned over 14 dage, og der var en nat hun vågnede og ville have flasken men vi gav os ikke, og i stedet blev hun tilbud en mam kop med vand, og det var kun en gang den nat hun vågnede for at få noget at drikke, og derefter sov hun igennem.
    Jeppe startede vi på samme måde, men det tog 14 dage før han begyndte at sove igennem, selvom jeg havde gjort det på samme måde som ved Nanna.


  • #6   25. nov 2010 OPDATE : i nat har han været vågn kl 2 ca og fik vand .. Lade sig til med det samme og sov til 20 min over sex smiley Mor er stolt smiley

Kommentér på:
Slut med natflaske ..

Annonce