{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

dagpleje {{forumTopicSubject}}

hej

jeg har en datter på 17 mdr. som startede i dagpleje 1 august. hendes dagplejer er nu syg og har været det i 3 uger. hvor min datter har været i gæstepleje de 3 uger, og det er kun gået godt, og hun er endelig faldet til hos den midlertidige dagplejer. men nu vil de fandme flytte hende til en hel 3. !!! jeg er en meget følsom pige som ikk er glad for fremmede eller store forandringer.. de siger fra kontoret at det ikk er hensigt mæssigt at gæsteplejern har 4 børn, så de vil give hende en helt ny,

nogle der har nogle råd?? eller kender regler for hvad de kan tilade sig..

jeg er dybt ulykkelig over tanken at skulle aflevere min pige, og starte helt forfra!!!! hvilket også er pisse svært med job osv..

håber nogle kan hjælpe mig..

det er kbhs dagpleje...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dagpleje
  • #1   3. dec 2010 der skal selvfølglig stå min datter er en følsom pige..

    og hun først efter 3 uger er faldt til hos den midlertidige... som hun kender i forvejen fra legestue, ture, besøg osv..


  • #2   3. dec 2010 Altså hvad fejler jeres dp og hvor lange ska hun var sygmeldt.. Jeg vil ikke mene at det var hensigtmæssigt hvis hun forventer at være syg i flere uger at sku fra den ene dp til den anden, så må de sku da en hun kan blive i indtil hun er rask igen..

    Men 4 børn er da normalt at have, så det er så noget pjat hun ska flyttes af den grund.. viktors dp har midligtidig 5 børn pga af sygdom og det har hun haft i 2 uger..


  • #4   3. dec 2010 hos os er der også fast 4 børn og en plads til gæstebarn så synes du skal kæmpe for at hun bliver hos sin nuværende gæstepleje og gerne fast så hun ikke kan retur når hendes faste dp er rask igen engang.

  • #5   3. dec 2010 Man kommer ingen steder i det system medmindre man banker meget hårdt i bordet og taler med store ord. Tro mig, jeg har kæmpet med fredericia kommune i lang tid. Både skrevet til viceborgmesteren og formanden for børn og unge udvalget og nu igen talt med meget store ord til pædagogen i mit område. Min pige har været ved over 15 forskellige dp når den faste har været syg eller skulle på kursus og nu kan hun bare ikke klare mere. Jeg VIL IKKE finde mig i at mit barn skal behandles som et møbel man bare kan flytte fra sted til sted som en død ting.

  • #6   3. dec 2010 de vil flytte hende fordi den midlertigdige dp har 4 børn med mit. normalt har de 3.

    man ved ikk hvor længe hendes rigtige dp vil være syg.

    jeg har talt med dp kontoret læænge idag, for blev så ked og pisse tosset...! men de siger de ikk kan gøre noget.

    og den ny plads de vil give hende kan hun så beholde.. eller det vil sige jeg selv må vælge når hendes første dp er raskmeldt.. jeg synes bare det noget pis. og føler de kaster min lille følsomme pige rundt som et stykke legetøj,,,

    jeg har nu endelig en rimlig glad pige, og det vil de så ødelægge.

    den gæsteplejer hun er i, ser det ikk som et problem, og kan sagtens forstå mig, da det højst sandsynligt vil knække min pige med endnu et flyt. det er kontoret der ser det som et problem.



  • #7   3. dec 2010 jeg syns og jeg har snakket med meget store bogstaver! men syns ikk det hjælper..

    tænker bare de må da ha regler, og om ikk andet informere om at det er sådan ved længere sygdom, for så havde jeg aldrig valgt dp.

    men jeg kan intet finde på nettet om det ..


  • #8   3. dec 2010 Kan du ikke komme igennem ved pædagogen for dit barns område, så gå højere op i systemet, man når ingen steder med gulvfolket. Du er nød til at blive ved med at kæmpe for det bedste for dit barn!

  • #9   3. dec 2010 Men derudover, så husk på det er noget vi betaler for, en service.

  • #10   3. dec 2010 årh, suuk.. jeg skal se nr 3 dp mandag, og derefter kontakte kontoret. jeg har snakket med gæsteplejern og hun vil også kontakte kontoret mandag.

    jeg kæmper for det... for det kan sku ikk være rigtigt, slet ikk når så mange herinde skriver andet..

    jeg er rigtig glad for alle jeres svar.. og det gør mig bare endnu mere sikker på jeg skal kæmpe for det!!!


  • #11   3. dec 2010 camilla, kan jeg finde den regl sort på hvidt??

  • #12   3. dec 2010 Hold gejsten oppe smiley

  • #13   3. dec 2010 tak.. jeg prøver.. det gør sku bare så ondt og man blir virkelig et monster når det drejer sig om ens barn...



  • #14   3. dec 2010 Ja det gør ondt når ens kære bliver behandlet så dårligt. Jeg forvandler mig til den ondeste skole inspektør der skal disiplenere et barn verbalt uden at råbe, hehe.

  • #16   4. dec 2010 Bare bliv ved med at holde fast i at du vil blive hvor din datter går nu. Jeg har lige kæmpet for at min datter skiftede dagpleje, og at hun kom hen til hende jeg ønskede. Min datter er nemlig også meget følsom, og har svært ved fremmede.

    Selvom det har kostet mig mange tåre, og søvnløse nætter så var det kampen værd. Min datter stor trives hvor hun er nu, og er så tilfreds.

    Så kæmp alt hvad du kan, også selvom kampen virker tabt. Bare bliv ved med at holde fast i det du mener er bedst for din datter.


  • #17   4. dec 2010 på kbh hjemmeside skriver de 3-4 børn. der er åbenbart normalt her i valby med 3 børn. men jeg vil skide på deres normal..

    jeg kan ikk sætte min pige hos en hel ny.. jeg ender med at gøre hende endnu mere sorgbar..

    jeg kontakter kontoret mandag, og snakker med pædagogen, og hvis hun ikk kan hjælpe, må jeg jo snakke med den højeste derinde.. jeg vil ikk gi mig.. det kan ikk være rigtigt at det sagtens kan lade sig gøre alle andre steder.. men bare ikk i valby..

    ih, jeg bander og skælder ud indeni mig selv konstant.. jeg er så ked af det skal være sådan en kamp, og chancen for jeg vinder er nok lille..

    men jeg håber, og giver ikk op..

    jeg er virkelig GLAD for al jeres støtte herinde.. for syns fandme det hårdt!!!


Kommentér på:
dagpleje

Annonce