{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

hvordan gør i ? {{forumTopicSubject}}

Min datter på snart 3 måneder vil først falde i søvn omkring kl 1 - halv 2 hver aften/nat, og sovet til kl. 7 - 8 stykker næste morgen, så hun vågen i halvanden time så tager hun sig lige en time på øjet, så falder hun i søvn igen kl. 13 hvor hun kommer ud og sove , hun vågner så igen kl 17. Så er hun stort set vågen til kl 1 ca. Hun siger så os lidt mellem kl 13 og 1 sådan hun tager en halv time et par gange, det for det meste en 3 - 4 gange, men det lidt forskelligt for nogle gange er det bare et kvarter af gangen hun sover smiley ,

Jeg vil rigtig gerne et par timer tidligere i seng, men hvordan skal jeg ligge hendes rytme om ?
Hvordan er jeres rytme med jeres små guldklumper ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan gør i ?
  • #1   13. dec 2010 Her tager vi søvnen som den kommer.. Nicki er godt nok "kun" 2 mdr, men startede først med en rigtig rytme da Noah var 5mdr, og satser på det bliver det samme denne gang... Synes han er for lille endnu til at forvente han følger en rytme smiley

  • #4   13. dec 2010 Det er om aften simone er mest frisk til at lege og snakke , så synes det synd at ligge hende i seng når hun er fuld af energi

  • #6   13. dec 2010 jeg har en datter på 4 mrd , vi går første i seng kl 21 også sover hun ca 22 så vågner hun ved 8 tiden om morgen(jeg ammer hende to gang om natte) ... vi har prøve at putte hende ved 20 tiden men så vågner hun ved 4 tiden om natte så kan hun ikke sove igen før ved 6 tiden...

  • #8   13. dec 2010 Min datter på knap 4 måneder, får nat-vælling kl 21, sover så omkring 21.30 til 05.00, der får hun en flaske mere og sover vidre til jeg vækker hende om morgenen mellem 7 og 7.30.
    Om dagen sover hun to lange lure... på 2 - 3 timer !


  • #9   13. dec 2010 min datter på 6mdr har haft rytme siden hun 1mdr gammel. hun kommer i seng kl 20.00 og sover så igennem til kl 07.30 så får hun grød også får hun flaske kl 11 og sover 2-3 timer og sover igen ca en time også er hun vågen til hun skal i seng kl 20.00.

  • #10   13. dec 2010 Anni - et barn på 3 mdr skal da ikk ha grød...
    jeg har startet på rytme i samme momang som grød... altså omkring 5-6 mdrs alderen med Noah, og denne gang hvis alt går som det skal starter vi ved 6 mdrs alderen...


  • #11   13. dec 2010 Begge mine børn har fået grød fra 3 mdrs alderen.. ingen har taget skade af det tilgængæld fik vi gladere og mætte børn, der fandt en naturlig rytme stort set af sig selv smiley

Kommentér på:
hvordan gør i ?

Annonce