{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

hvordan gør i? {{forumTopicSubject}}

hej

jeg har en dreng på 6 år som ikke vil høre efter og bare gør som han vil det vil sige at jeg må skælde ud det meste af dagen og det gider jeg ikke mere så vil høre hvordan gør ieller nogen råd?

det med at blive smidt på værelset virker ikke mere

håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan gør i?
  • #1   14. okt 2008 har en 4 årig der er sådan og tror desværre det bare er noget man skal igennem.
    jeg har været meget glad for at læse "skæld mindre ud" af erik sigsgaard, ikke at det har fået børnene til at opfører sig bedre, men jeg opfører mig nok lidt bedre


  • #2   14. okt 2008 min 7 årige er også sådan i perioder.
    men her der hjælper værelset stadig..
    har han tv på værelset? tænder han det.?
    så må i tage stikket ud.. en ide...
    ellers så må i igang med time out på en stol ude i gangen.. vi havde en periode time out på trappen.. og det hjalp


  • #3   14. okt 2008 ja han har tv på værelset med det plejer jeg at slukke. vi har også prøvet trappen, men har hørt om en plan man kan lave hvor de så få klistermærker efter om de har været søde eller uardige med ville høre hvordan man laver den plan.

  • #4   14. okt 2008 jeg har en datter på 7år, hvor hun har e lille bog/hæfte som vi hver dag skriver ned i hva vi skal i løbet af dagen, og om aftenen når hun er faldet i ssøvn giver jeg hende mellen 1 og 5 klistermærker for hvordan hun har opført sig og hørt efter hvor i er mindst og 5 er højest.. når hun så har fået 35 klistermærker går vi ned og køber en lille ting eller laver noget som er aftalt inden vi begynder... ved ikke om det var det du mente..?? men det virker for det meste her at have noget at "spare sammen" til;)

  • Moster L
    Moster L Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 33
    #5   14. okt 2008 jeg tror også man som foældre skal huske at være konsekvent. man skal ikke true med ål og brand hvis bål og brand aldrig kommer, så når du skælder ud truer og fortæller om konsevens, ja så skal det føres ud i livet, ellers mister børn respekt og så er det lidt ala, ja ja masser af larm, men ingen handling, så der er ikke noget at bekymre sig om.

  • #6   15. okt 2008 tak for de mange gode svar

Kommentér på:
hvordan gør i?

Annonce