{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

pasning i anden kommune - kan man det? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal flytte, og går med tanken om at flytte til vores nabo kommune, da det er nemmere med uddannelses muligheder til mig... men jeg er bare SÅ glad for den vuggestue min datter går i, og hun har det så godt der, så jeg ønsker ikke at hun skal flytte derfra før hun skal i børnehave om et år.

men er der nogen som ved om hun evt. kan blive der selvom vi flytter??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pasning i anden kommune - kan man det?
  • #1   28. dec 2010 Du kan godt søge dispensation, det er ikke sikkert du får det.. Men kender flere der har gjort det;0)

• #2   28. dec 2010 Jeg ringede til min kommune og spurgte fordi jeg gerne ville ha en dp som lå i nabo kommunen, men egentlig kun er få km fra os.
    Men det ville koste os omkring 8000 kr om måneden, uden noget tilskud eller noget som helst. Det var noget med man ikke fik noget tilskud af kommunen og man sku betale til den anden kommune også.. Så det ville slet ik ku svare sig.
    Prøv at ring til din kommune og spørg dem ad.

• #3   28. dec 2010 jeg har 3 børn ...
    den store går i skole her i kommunen
    den mellemste går i skole i nabo kommunen
    og den mindste går i vuggestue i nabo kommunen

det har vi bare valgt og det var der intet problem i smiley

• #4   28. dec 2010 anja - og det koster ikke mere af den grund eller noget??

Jeg har fået friplads til min datter, men ved ikke om det har noget at sige... må vist heller tage ind på kommunen og spørge.

• #5   28. dec 2010 nej kun den transport udgift du evt får den skal du selv betale smiley
    vi køre bil frem og tilbage .... det giver jo lidt i benzin meeeen ofre vi gerne for at vores børn er hvor de er trygge og vi er....

Kommentér på:
pasning i anden kommune - kan man det?

Annonce