{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.510 visninger | Oprettet:

slag i maven er min søn hjerneskadet? {{forumTopicSubject}}

ja som nogen af jer maske har lagt mærke til har jeg været væk en tid..
grunden får i har håber i forstår det hele men er rimelig rodet og jeg er knust så kan godt være lidt svært..

for over et år siden hade børnehave fat i mig og spurte om det jeg hade snakket med vuggestuen mange gange. "har du bemærked noget anderledes ved mathias"
og jeg måtte jo konstatere at ja det hade jeg. han var langt bag ud og maget mere vild end de ander børn ja og mere til. som flere af jer ved var phykolo og talæpdago enige i han nok var damt barn..
det skete en hel masse og mathias startet i nov til udredning for dette..

men pu ha efter og have mødt mathias få gange blev de enige om mathias skulle udreder for autisme og en ting mere.. jeg blev vældet helt.. mit lille barn..

for 4 uger siden var vi så til samtale igen og vi fik så et slag i maven mere.. de sage " vi er bange for mathias muligvis har en hjerneskade så derfor mener vi det er best og få han scannet" pu ha det vældet meg så det sidste stykke ned af stolen Hvad er min søn hjernesadet?

mathias er i forvejen født med en hjertefejl og nu også alt dette. min lille dreng. ups den blev bist lidt lang man hade lige brug for og komme ud med lidt.. tak til jer der fik kæmped jer igemmen nu ved i så hvorfor i ikke har set noget til mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slag i maven er min søn hjerneskadet?
Kommentér på:
slag i maven er min søn hjerneskadet?

Annonce