{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Tæsk af min bror.. HJÆLP!!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at gå psykisk ned, fordi min storebror gik amok på mig og min lillebror natten til søndag, jeg blev kastet ind i en væg(flere gange), slået efter, skubbet ned at en trappe hovr efter han slog 5 slag efter min hovede jeg nåede dog at sætte mig ned, men lillebror fik 3 slag i hovedet og et i maven. Vi fik fat i politiet og han blev anholdt. Vi skulle tage på skadestuen, for at blive undersøgt og få skrevet ned hvad der skete, så vikan melde ham, det er også gjort.

Han sagde til min lillebror at han villle gøre livet surt for mig og min mand, og det var ved at kidnappe Niklas og måske slå ham ihjel.

Min eks bror, som han er for mig for evigt nu, skal ind og sidde i forvejen, men jeg håber han får mere oven i for det her..

Sagt nu og menes for altid, jeg havde engang 2 ældre brødre, nu har jeg 1.

Jeg skal i den her uge og næste uge forholde mig til det hele og gå det hele igennem flere gange, for jeg skal vudere sammen med folk omkring mig om jeg får brug for psykologisk hjælp. Som det er nu, SKAL jeg have hjælp.

Jeg har en lidt alvorlig hjernerystelse, samtlige muskler i min nakke gør ondt, har indt i ryggen og mit hovede er ved at sprænge.

Så ved i hvad min weekend er brugt på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tæsk af min bror.. HJÆLP!!!!!
Kommentér på:
Tæsk af min bror.. HJÆLP!!!!!

Annonce