1.081 visninger
|
Oprettet:
Fortrydelses pille?? {{forumTopicSubject}}
hej
jeg sidder lige her og er ved at undersøge de forskellige slags prævention man kan vælge imellem.. og så faldt jeg lige over de der fortrydelses piller..
så tænkte jeg.. er der nogle der har prøvet at tage sådan en? og hvordan reageret jeres krop?
det er ren og skær for min egen nysgerighed jeg spørger..
Men hvis der også er nogle der kan anbefale en god prævention, der ik skal indtages eller udskiftes hver tredje uge.. så sig endelig til...
har overvejet en spiral.. men ved ik rigtig hvordan de er..
mvh Mette
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 539
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 158 Svar: 1.016
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 207
grunden til jeg spørger mht de forskellige slags prævention er, at jeg i tidernes morgen kom på p-piller, men hvergang efter 3 måneder fik jeg sygt onddt i maven. har derefter prøvet p-plaster også.. kunne jeg heller ik tåle. så de mente at jeg ik kan tåle det der går i blodet.. så jeg har brugt de der nuva-ring i mange år. men tænkte at nu man har haft født er udvalget jo lidt større.. men hvad skal man vælge.. ved at den der hormon spiral koster 1500 og det er ik lige det jeg står og har som enlig mor..:)
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
Jeg har en kobberspiral. Det fungere ok, men jeg bløder mere end jeg gjorde før jeg blev gravid fødte og så fik spiral. Men hellere kraftigere blødning end ppiller, jeg tør ik bruge pstav da den ikke er så sikker.
Hvis jeg ku gøre det om ville jeg vælge hormon spiral. Den er dyr, men den sku mindske blødningerne.
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
jeg har så fået en hormonspiral, da jeg ellers normalt bløder meget kraftigt, fik den lagt op den 10 december og har ikke set skyggen af tante rød siden
jeg fik min bevilget af min datters sp, men ved ikke om jeg kunne det da jeg er ung mor, men prøv at høre din sp ad om dine muligheder eller din læge, for når du er enlig må der da være en måde hvor du om ikke andet så bare skal betale en lille smule tænker jeg
Fortrydelses pille??