939 visninger
|
Oprettet:
hjælp til kærlighed?? {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen
jeg står desværre i den trælse/trist situation at mig og manden har glemt og pleje vores forhold pga gentagene aborter som vi ik har fået snakke om, vi var næsten gået fra hinanden her for et par dage siden. og jeg må være ærlig jeg har meget svært ved at finde de følelser jeg havde inden vi begyndte på at blive gravide. men jeg vil meget gerne gi det en cvhance og vi trænger til bare og hygge og snakke kun os to men vi er ik særlig gode til det så tænkte hvis jeg laver en romatisk dag/aften men jeg ved ik hvordan jeg skal få det på benene? hvad ville gøre??
okt 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 89
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Vi har haft en pause i vores forhold før jeg blev gravid, fordi vi til sidst også bare levede hver sit liv under samme tag, uden følelserne.
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Vi er begyndt at ligge os ind i sengen om aften i stedet for at sidde og se fjernsyn, og så ligger vi bare og snakker og nyder freden i huset.
nov 2010
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 65
Det jeg og min kæreste gjorde ( vi har ikk været igennem det i har) var at sætte os ned, fortælle hinandens følelser om alt ,uden at afbryde hinanden og derimod som svar sku vi indrømme at man havde måske overset hinanden og ens behov.
Aftal evt at ændre jeres hverdag. Istedet for han måske spiller com så gemmes den væk og istedet for du sidder med din mobil det samme. Aftal os i hver især arrangere noget for hinanden og den anden må ikk afvise den enes intiativ men derimod springe ud i det:)
Desværre kan det os være i er endt der hvor detdesværre bare er hvad det er og så det meget vigtig a ku se det i øjnene istedet for a blive ved hvis ingen a jer ønsker dette. Men jeg håber for jer og håber i ku bruge lidt a mine råd:)
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Hvis han elsker dig, kan det ikke være det værste han skal igennem for at redde jeres forhold.
nov 2010
hjælp til kærlighed??