{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

hjælp til kærlighed?? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

jeg står desværre i den trælse/trist situation at mig og manden har glemt og pleje vores forhold pga gentagene aborter som vi ik har fået snakke om, vi var næsten gået fra hinanden her for et par dage siden. og jeg må være ærlig jeg har meget svært ved at finde de følelser jeg havde inden vi begyndte på at blive gravide. men jeg vil meget gerne gi det en cvhance og vi trænger til bare og hygge og snakke kun os to men vi er ik særlig gode til det så tænkte hvis jeg laver en romatisk dag/aften men jeg ved ik hvordan jeg skal få det på benene? hvad ville gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til kærlighed??
  • #1   27. jan 2011 hvad med at tage på en romantmisk weekendt sammen??

  • #2   27. jan 2011 det kan først gøre når vores nye bil kommer kørte motoren ud af den gamle i november og det er ik nemt med bussen:-) men vi tager langs lige så snart den nye bil kommer

  • #3   27. jan 2011 Vi har aftalt at vi skal til at holde månedsdag - det har vi så ikke gjort de første 2 år og 11 måneder af vores forhold, men tror det er rigtig sundt at man hver måned "tvinger" sig selv til være par...
    Vi har haft en pause i vores forhold før jeg blev gravid, fordi vi til sidst også bare levede hver sit liv under samme tag, uden følelserne.


  • #4   27. jan 2011 Sarah - Virker også her.

    Vi er begyndt at ligge os ind i sengen om aften i stedet for at sidde og se fjernsyn, og så ligger vi bare og snakker og nyder freden i huset.


  • #5   27. jan 2011 vi holder mdrs dag og lægger os i sengen og bare snakker men bare ik om hvad vi tænker og føler min mand elsker mig over alt i verden og et eller andet sted elsker jeg os ham men efter 2 år med 6 aborter man ik har fået grædt og snakket om glider vi længere og længere fra hinanden jeg besluttede så at jeg ville skilles den 22 januar men vores fælles ven sagde så til min anne, der er ingen af jer der tjent med at i skilles på det grundlæg og ja kan godt se hvad han mener men det er sq svært bare det og sige elsker dig over tlf er svært mine følelser for ham er efterhånden ik mere end hvad man har for en god ven vi får heller ik dyrket sex det hele står på sund mad motion og tomhed over alt det vi ik har snakket om. jeg er nok mest bange for at jeg ik kan finde de følelser igen og på et eller andet tidspunkt er nød til at følge mit hjerte og flytte?? er virkelig meget langt nede over det har været "så stræk" i så lang tid og har haft en masse og se til og et arbejder der ik forstår hvorfor man er ked efter en abort for man har jo ik set barnet men man ved det har været der det er bare nok og når man så oven i købet har en mand der mener at man ik må græde og være ked af det som mand og sige hvis man er ked af ting så giver det hele bare en masse hårknuder:-( der fik i så næsten hele min livshistorie for de sidste 2 år men det lettede lidt inderst inde:-)

  • #6   27. jan 2011 Søde anne. Kender følelsen a at hverdagen har taget parforholdet mere eller mindre og gemt væk nede i kælderen.
    Det jeg og min kæreste gjorde ( vi har ikk været igennem det i har) var at sætte os ned, fortælle hinandens følelser om alt ,uden at afbryde hinanden og derimod som svar sku vi indrømme at man havde måske overset hinanden og ens behov.
    Aftal evt at ændre jeres hverdag. Istedet for han måske spiller com så gemmes den væk og istedet for du sidder med din mobil det samme. Aftal os i hver især arrangere noget for hinanden og den anden må ikk afvise den enes intiativ men derimod springe ud i det:)

    Desværre kan det os være i er endt der hvor detdesværre bare er hvad det er og så det meget vigtig a ku se det i øjnene istedet for a blive ved hvis ingen a jer ønsker dette. Men jeg håber for jer smiley og håber i ku bruge lidt a mine råd:)


  • #7   30. jan 2011 Hjælper det ikke at fortælle ham, at du har brug for at være ked af det, og brug for, at han også viser at han føler noget?
    Hvis han elsker dig, kan det ikke være det værste han skal igennem for at redde jeres forhold.


  • #8   30. jan 2011 selvfølgelig forstår han det dog har vi stadig svært ved at snakke om det

Kommentér på:
hjælp til kærlighed??

Annonce