1.098 visninger
|
Oprettet:
Hjælp søges-Havde datter hjem {{forumTopicSubject}}
Min datter på 16 har været anbragt i 10 år sammen med sin lille bror på 12. Men NU har min datter fået nok af plejemodrens terroren (staves ??? ).
Min datter mistede for nogle mdr siden en kørste hun holdt rigtig meget af. Hendes første kærlighed. Brudet tog hårdt på hende og hun gik med selvmords tanker og bad om hjælp, men fik det aldrig. Lige som hun ofte har bedt om at komme til læge, men heller ikke er kommet det. Nu skal hun hjem, men har aldrig søgt om at få hende hjem og jeg aner ikke hvad jeg skal stå og gøre i. Er der nogen der kender en go advokat mellem Hobro og Viborg??? Eller nogen der er super gode til loven???
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 3 Emner: 40 Svar: 304
maj 2008
Håber I forstår hvad jeg mener for ellers ved jeg ikke hvorn jeg skal forklare det .
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
maj 2008
PL: Har ikke snakket med kommunen i nu da den endelig beslutning om at få hende hjem tog jeg igår. Der er ingen der ved noget ud over min datter. Jeg ved ikke hvorn min søn vil ta det, men håber han tager det ok for han har jo stadig sin "mor". Ja plejemodren er blevet mere mor for ham end jeg er, men såen er det jo når de er så små når de kommer væk fra forældrerne.
Hjælp søges-Havde datter hjem