{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Hjælp søges-Havde datter hjem {{forumTopicSubject}}

Min datter på 16 har været anbragt i 10 år sammen med sin lille bror på 12. Men NU har min datter fået nok af plejemodrens terroren (staves ??? ).
Min datter mistede for nogle mdr siden en kørste hun holdt rigtig meget af. Hendes første kærlighed. Brudet tog hårdt på hende og hun gik med selvmords tanker og bad om hjælp, men fik det aldrig. Lige som hun ofte har bedt om at komme til læge, men heller ikke er kommet det. Nu skal hun hjem, men har aldrig søgt om at få hende hjem og jeg aner ikke hvad jeg skal stå og gøre i. Er der nogen der kender en go advokat mellem Hobro og Viborg??? Eller nogen der er super gode til loven???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges-Havde datter hjem
  • #1   28. feb 2012 tanja - er hun frivillig anbragt *?

  • #3   29. feb 2012 Ja de begge er frivilligt anbragt.

  • #4   29. feb 2012 Nej jeg har ikke prøvet at få børnene hjem fordi jeg mente ikke jeg kunne tilbyde dem det plejefamilien kunne. Men nu har der i et stykke tid været en del beskeder fra min store datter og det går ikke godt mellem hende og plejemodren. Så nu vil jeg gerne ha hende hjem. Men er jo lidt bange for at kommunen igen skal ta magten også brænder vi os begge. Jeg ville godt kunne klare det, men tror ikke min datter ville kunne klare at få det nederlag. Når hun har sagt hun ville flytte enten hjem til mig eller hendes far har plejemodren sagt at hun bare ville blive anbragt et nyt sted. Ikke smart at sige til en extrem følsom pige. Jeg mener ikke mere at plejemodren har det der skal til for at klare min datter. Et af problemerne er også at min datter var 6 år da hun kom i pleje hvor lille bror var en baby som plejemodren har taget til sig som sin egen. Hvor imod min datter har altid været meget mor tro til tros for jeg har forsøgt at få hende til at falde til i plejefamilien.

    Håber I forstår hvad jeg mener for ellers ved jeg ikke hvorn jeg skal forklare det .


  • #5   29. feb 2012 tanja - jeg ved at manden her hjemme var frivillig anbragt men som 12-13 årig bag om og komme hjem .. han har været anbragt siden han var 1½ - først som aflasning og så fast .. og der ved jeg der ingen problemer var med dette ? må man spørge hvad gruden har været ? du skal self ikk svare hvis du ikke sys - men kunne bare give et bedre indblik i om kommunen mon vil sætte sig i mod ..

  • #6   29. feb 2012 Lullee: Jeg var alene med de to store og kommunen mente ikke jeg havde den evne der skulle til for at være forældre. Til tros for sundhedsplejersken som også havde min datter da hun var lille mene jeg havde den evne, men blot var meget ensom og ung. var 19 med den første og 23 med nr 2. Det er ret hårdt når man ingen venner har og ingen i familien ville hjælpe ud over min mor.

    PL: Har ikke snakket med kommunen i nu da den endelig beslutning om at få hende hjem tog jeg igår. Der er ingen der ved noget ud over min datter. Jeg ved ikke hvorn min søn vil ta det, men håber han tager det ok for han har jo stadig sin "mor". Ja plejemodren er blevet mere mor for ham end jeg er, men såen er det jo når de er så små når de kommer væk fra forældrerne.


Kommentér på:
Hjælp søges-Havde datter hjem

Annonce