{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Hjælp hvor er jeg træt!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Min datter på 6mdr sover frygtelig lige for tiden... Jeg er inde ved hende min 10gang i løbet af natten for. At give hende sutten, og nogen gange skal hun lige trøstes lidt mere end sutten kan klare.
Hun får mad 1 gang om natten (flaske) i nat ave jeg hende 2 gange men det hjalp ikke....
Hun vil stort set kun sove ved mig , hvor hun så sover flere timer.... Hun sover jo dælme 3 timer formiddag og igen 3 timer eftermiddag.... Næsten for meget....

Hvad skal jeg gøre???
Jeg er SÅ træt, at det gør helt ondt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp hvor er jeg træt!!!!
  • #1   6. feb 2011 Gud hvor rart at læse at der er en der har det ligesom mig, min søn vågner også hele tiden om natten og skal have sutten, sover også kun hvis jeg er lige i nærheden af ham, helst vil han ligge ved mig hele tiden.

    Jeg tror det er tænder der er på vej her, han bider helt vild i ting. Savler som bare f*nden smiley så tror helt sikkert det er dem der er på vej her ved os.

    Diana


  • louise h
    louise h Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 55
    #2   6. feb 2011 det tror jeg vi alle har eller skal igemmem sådan var det med nine 2 store så tror ikke det bliver meget anderledes denne gang desværre.
    det eneste du næsten kan gøre er at være sikker på at hun er mæt når hun lægges og ..... ja en fast aften rutine. held og lykke med det.
    og selvfølgelig hvis du altså ikke er starte på arbejde så tag en lur når hun sover og lad skidt være skidt...


  • #3   6. feb 2011 Jeg er også sikker på det er fordi der sker noget i udviklingen eller noget... Men shit det er hårdt at komme igennem... smiley

    Hvor meget sover de søn om dagen ?


  • #5   6. feb 2011 Han sover nærmest ikke, men græder så nærmest hele dagen, kan ikke få ham til at falde ordentlig i søvn, og hvis han endelig falder lidt hen, er det i mine arme, men så snart jeg bevæger mig vågner han igen, så tror maks han for en 2-3 timer om dagen lige for tiden smiley

    Så jeg går efter hånden også rundt og ligner en mumie.


Kommentér på:
Hjælp hvor er jeg træt!!!!

Annonce