{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Hvad gør I? .. {{forumTopicSubject}}

Min søn på 2 år har de sidste måneder haft en meget sjov idé om at han ikke vil sove igennem længere, han vågner nogen gange 5-6 om natten, og der er ikke noget han vil ha' eller noget, han vågner ligesom bare for at vågne!!!! smiley

Nogen ideér til hvordan jeg får det stoppet igen ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør I? ..
  • #1   8. feb 2011 Græder han så eller kalder eller ligger han bare og er vågen og hygger?

    Min søn på 2 år sover heller ikke helt så roligt som han ellers har gjort. Kan også vågne og kalde og vil ingenting alligevel. Eller græder og når man så går derind fortæller han bare en masse...
    Det er værst når han lige er puttet, han prøver grænser af, gør alt for at holde på os og vil det ene og så det andet...

    Der sker rigtig meget i de små hjerner i denne alder og det kan være svært for dem at kapere alle indtrykkene og det kan give dem en urolig nattesøvn...

    Når vores søn vågner går der 1 sek, så fortæller han historier på livet løs. Den lille hjerne arbdejder konstant.
    Dog er han ikke vågen 5-6 gange om natten.

    Men jeg tror det er en periode de skal igennem, de vil heller ikke gå glip af noget , suger alt til sig.

    Så jeg tror at det går over igen af sig selv. Bare han ikke har ondt eller andet. Så tror jeg ikke der er så meget at gøre andet end fortælle ham det er nat og han skal sove.
    Falder han ikke i søvn af sig selv igen?


  • #2   8. feb 2011 vores søn har noget af det samme, det starter så bare allerede ved putningen vi sidder og hygge snakker lidt, synger en sang får lidt at drikke og så putte i sengen, før i tiden var det fint og han lagde sig til at sove, men nej ikke mere, han begynder de fleste aftener at græde så snart vi er gået ud af døren, og eneste der får ham til at stoppe er hvis vi ignorerer ham, ellers trækker vi det bare ud over flere timer, hvilket hverken er godt for ham eller os, og om natten kan han finde på at vågne og gøre det samme, han vil ikke noget, eller jo han vil have sin dyne med ind og sove i vores seng, hvilket vi ikke vil have, så det kan nogle nætter også være noget af en kamp..

  • #3   8. feb 2011 Ditte, lyder lidt som her ved os.... de gør alt de kan for at holde på os....som du skriver kan det tage laaaang tid hvis man ikke bare er konsekvent og siger stop fra start...

    Vores søn kan skrige så voldsomt at man tror noget er helt galt, men nej det er bare fordi han så ved vi kommer hurtigt!!

    Desværre har min mand nok lidt for let til at servicere ham så derfor står han og kalder på sin faaar :o)


Kommentér på:
Hvad gør I? ..

Annonce