{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.613 visninger | Oprettet:

hvad gør i {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg vil gerne høre hvad i har gjort for og tabe jer jeg har rygrad som en ål og det er bare for nemt og tage noget usundt når jeg går hjemme så vil gerne høre hva i har gjort for og tabe jer

jeg er 170 høj og vejer 105 kg jeg vil rigtigt gerne ned og veje 70 -75 så det er noget af en kamp jeg har foran mig

så har brug for jeres hjælp tøser


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad gør i
  • #3   9. sep 2011 Jeg er godtnok ikke igang endnu, men starter nok om en mdrs tid ca, når vi lige er kommet ind i en rytme med den lille.

    Har besluttet mig at melde mig til madlog. Har en bekendt der har tabt 15 kg på lidt over 2 mdr bare ved at holde styr på maden. Hun spiser stadig lidt usundt, men tror bare man bliver mere bevist om hvad man spiser, når man holder øje med hvad der er i, når man skal til at veje osv.

    Der udover har jeg investeret i en wii og et zumba program dertil. Jeg ELSKER zumba, men ved allerede med mig selv, at jeg ikke kommer afsted hjemmefra med den lille, så den må stå på en 1/2-1 times træning herhjemme hver eller hveranden dag når den lille sover.
    Vil også rigtig gerne have fitness programmet dertil.

    Så får vi en cykel anhænger at mine forældre i barselsgave så jeg kan cykle ned i dagplejen med Oliver istedet for at tage bilen. Der er ca 2 km hver vej.

    Jeg er 165 cm vejede 79,8 da jeg blev gravid denne gang og vægten er nu på næsten 95, så er spændt på hvad den siger når jeg har født. For 4.5 år siden da jeg fandt sammen med kæresten vejede jeg 59, hvilket nok er lidt urealistisk efter 2 graviditeter, men vil rigtig gerne under 70, og gerne ned på 65.



  • #6   9. sep 2011 S & Lærke.

    Det er da alligevel utroligt, når nu du har spist sundt at der røg næsten 1 kg på bare fordi du stoppede med at cykle. Det viser jo lidt hvor meget motion betyder...

    Men vildt der så bare lige ryger 2.5 kg. smiley


  • #7   9. sep 2011 S & Lærke.

    Ja, det har du jo nok et eller andet sted ret i. Men er også bare bange for et nederlag. Det er jo ikke første gang jeg skal prøve at tabe mig, så sætter et rimelig realistisk mål, og kan jeg så komme længere ned er det bare fedt.

    Er også en af de uheldige der har fået meget løst maveskin, så er bange for en operation bliver nødvendig på et tidspunkt, men nu skal vægten bare ned ad, så må det komme bagefter.


  • #10   9. sep 2011 vil helt vildt gerne cykle men kan ikke rigtigt pga min nakke og ryg efter jeg har cyklet i 10 min så er jeg totalt ødelagt

    og det motion jeg skal lave skal helst være noget jeg kan lave i løbet af dagen når jeg er alene med den bette


  • #11   9. sep 2011 Ahh okay, læste lige forkert smiley Ja så er det jo ikke galt smiley

    Jeg har besluttet mig for at taber jeg mig nok, så skal det skin bare væk.
    Selvom jeg er højgravid har jeg en delle af løst skin under maven, så frygter lidt hvordan min mave ser ud når jeg har født smiley



  • #13   10. sep 2011 er det nemt nok den der side jeg er nemlig ikke så teknisk

  • #15   10. sep 2011 det må jeg da ligekigge på

  • #16   10. sep 2011 Annizette - Jeg har virkelig også bare en rygrad som en regnorm, og jeg har altid gjort det når jeg sku tabe mig at jeg satte mig små mål, som 5 kg til og starte med og så hele tiden sætte det lidt op, for når man så har nået de små mål, så blir man bare kanon glad smiley

    Og hvad angår motion derhjemme, har du prøvet zumba?
    Eller måske købe et stepbræt, og så finde en arobic dvd det gir også virkelig godt smiley


  • #17   13. sep 2011 jeg tabte mig 16 kg på 5 måneder med Alli-pillen

    til at starte med droppede jeg bare søde sager, og tabte mig 4,5 kg på 3 uger... da jeg havde tabt 8 kg i alt, begyndte det at gå ret langsomt.. så begyndte jeg at træne ½ time 2-3 gange om dagen på min crosstrainer... og det satte virkelig gang i tingene igen...

    senere blev jeg så ramt af stress pga af forskellige personlige problemer... men heldigvis stod har vægten ikke rykket det store på sig i mellemtiden.. og nu skal jeg igang igen.. dog uden Alli denne gang, da jeg ikke har råd...


  • #18   13. sep 2011 Det skal lige siges at jeg ikke har lavet specielt meget om på min kost... dog går jeg altid efter produkter med så lav fedtprocent som muligt, når jeg køber ind...

Kommentér på:
hvad gør i

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce