{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Have i jeres egen jordmor under fødsel {{forumTopicSubject}}

Ja havde i det? Jeg håbede meget på min egen var til stede den dag jeg skulle føde, men øv nej, hun var gået hjem lige præcis 5min inden jeg kom ): Så til min skræk og ve kom hende den frygtelige som jeg for guds skyld ikke ville have med åååååhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeejjjjjjjjjj sagde jeg bare til min kæreste da jeg var blevet vist ind på en stue, helt seriøst jeg var næsten skræklagen(grunden til det var min egen var syg en dag jeg skulle til tjek og så skulle jeg ind til hende gimpen der, det lyste bare ud af hendes øjne at hun var sur dame (: hihi, ej men hun smilte ikke og snakkede nærmest ned til en og så trykkede hun hjernedødt hådt på minmmave av!! Nå men hun fik lagt mig ind og gjorde mig klar osv. men så kom der pludselig den sødeste og milde dame ind og sagde hun skulle være hos mig, der var vagtskifte., yyeeesss (: ej men det var frygteligt, men det blev heldigvis til en god fødsel men en sød jordmor.

hvad med jer??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Have i jeres egen jordmor under fødsel
  • #1   2. apr 2008 nope.. havde jeg ikke..

    Havde lidt håbet på det... meen da vi mødte på fødegangen kom en virkelig træls overlæegen ældre dame ind.. fuuuuck tænke jeg bare....

    heldigvis var det vagtskifte en time eftre og fik en rigtig rigttig sød helt ung og nyuddannet jordemoder....

    hende var jeg rigtig glad for smiley


  • #2   2. apr 2008 ja jeg var så heldig at den 31.12.2006 kl 19.00 havde de vagt skift og ind af døren kom min egen jordemor.. og hun var så med til min datter var født kl 23.48 så det var rigtig dejligt.. smiley

  • #3   2. apr 2008 jeg så slet ikke de jordmødre jeg havde haft på fødestuen / barselsgangen ved mine 2 fødsler eller dagene derefter.....

  • #4   2. apr 2008 jeg havde ikke min egen jordmor.. men tilgengæld kom jordmoren som havde lagt stik pillen på mig da jeg skulle ha min søn..
    det var lidt lækkert hende kendte jeg jo.. og kunne bar mærke at det var det der skulle til efter 13 timers veer;-)
    så jeg blev lykkelig


  • #5   2. apr 2008 havde flere forskellige nogle var ok andre synes jeg ikke om

  • #6   3. apr 2008 nej det havde jeg ikke, havde ellers håbet for hun var bare en fantastisk jordemoder, men hende jeg havde var også utrolig sød og rigtig go.:O)

Kommentér på:
Have i jeres egen jordmor under fødsel

Annonce