{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fortælle man er gravid
  • #3   17. feb 2011 første gang købte vi også krus... 2. gang fortalte vi det til vores bryllup. jeg var præcis 3 mdr henne den dag vi blev gift - vores forældre fik det dog at vide dagen før da vi var igang med at dække borde osv. gav jeg min datter en bluse på hvor der stod " Jeg skal være storesøster"

• #4   17. feb 2011 Jeg har en mappe med alt papir og scanningsbilleder fra sygehuset - og den lægge jeg på bordet til min mor og sagde om hun ikk lige kunne svare på nogle spørgsmål ang familiesygdomme osv. så slog hun op og der gik lidt inden hun fattede der stod "vandrepapir" og så scanningsbillederne. Kiggede på mig med tåre i øjne og sagde "ER DET RIGTIGT !! " og jeg nikkede ja og så kig lige igen på billedet !! og så skreg hun TVILLINGER og så tudede hun !!

• #5   17. feb 2011 Vi fik fat i kusinen og fæteren og så fik de bluser på hvor der hendholsvis stod jeg skla være kusine og fætter. mine forældre fortalte vi det bare til.

• #6   17. feb 2011 Vi inviterede hele familien til min fødselsdag og da alle var ankommet blev gæsterne jaget ud i køkkenet imens jeg satte bordkort på bordet med de nye titler!
    Der gik RIGTIG lang tid før de opdagede det og vi stod bare der og ventede spændt smiley
    Det var først da min svigerfar så at der stod "mor Stine" og "far Kim" at det gik op for ham!

• Christina M
    Christina M Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #7   17. feb 2011 Vi havde inviteret til noget hygge grill hvor så jeg var hurtig og sagde KASPER HAR NOGET HAN GODT VIL FORTÆLLE JER, hvor så han sagde at jeg skulle til at gå i rundt tøj :o) Der gik lige 2 sek. inden de forstod den. smiley

• #8   17. feb 2011 tak for alle forslagne:-)

• #9   17. feb 2011 sende en blomst til de nye bedste forældre med en sut i smiley

• #10   17. feb 2011 den er godt nok sød camilia:-)

• evy n
    evy n Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 55
    #12   8. mar 2011 købe bogen de små synger pak den ind og giv som gave :0)

Kommentér på:
fortælle man er gravid

Annonce