Debat- emner.. {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder og tænker for mig selv, ast jeg egentlig synes der er enormt dårlig stemning herinde ind imellem- og hvor er det altså ærgeligt!
Mine tanker går på emner- jeg læser at folk er trætte af at læse "er jeg gravid" emner, og at en lige frem synes de ikke må oprettes..
Så lad os tage en debat, hvorfor skal det være mere tilladt at oprette nogle emner frem for andre? kan man ikke bare lade være med at svare hvis emnet ikke tiltaler en, eller man bliver så frustreret? og hvad er det der gør at man simpelthen føler sig nødsaget til at komme med ondskabsfulde eller nedladende kommentarer? skal vi ikke alle sammen have lov at være her?
Emnet er oprettet som deba hvis nogen lystert- og ikke for at pege fingre af nogen- for det synes jeg egentlig ikke vi kommer nogen steder med:)
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 301
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Jeg forstår ikke at man ikke bare holder sig væk fra oplæg som man ikke er interesseret i.... så svært er det altså heller ikke....
dec 2008
se det som en mulighed for at hjælpe og støtte andre, hvis man skal svare- det er da en dejlig fornemmelse:)
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 440
dec 2008
dec 2008
Jeg kan godt forstå dig, og andre som har spørgsmål de ikke "tør" stille, jeg var selv blevet hamrende ked af det, hvis jeg blev latterliggjort.. de tråde jeg synes er for meget hopper jeg over, og så griner jeg lidt af det med min kæreste i stedet..
apr 2008
Hvis disse oplæg er så r.. hammerende belastende at det overhovedet ikke er muligt er komme igennem dagen uden at skulle nedgøre ts jamen hvem siger det så mest om? Bliv nu bare væk fra de emner og så lad de personer som har overskud og medmenneskelighed til at kunne overskue disse oplæg give ts svar.....
Hold da op det kan tydeligvis være svært at styre ens hormoner når der ikke skal mere til at "tisse på ens sukkermad" ja undskyld mig men jeg er dybt forundret.....
dec 2008
nej, INGEN kan fortælle om nogen er gravid, men måske de kan hjælpe spørgenen på vej?
og i forhold til emner om at folk er trætte af det- hvorfor er det nødvendigt, og hvorfor skal de køres over i direkte mobning? og hvad gir dig ret til at bestemme hva der er dumme spørgsmål?
så vidt jeg ved er der ikke noget der hedder dumme spørgsmål, kun dumme svar;)
dec 2008
Camilla- jeg vil ikke kalde det en sætning man bruger til børn, men til mennesker med mindre empatisk forståelse..
dec 2008
Anno- enig..
Camilla, det ligner da en kvinde, hvad kunne du godt tænke dig at fortælle mig med det?
dec 2008
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Men, ikk for noget, men hvordan kan man sidde og sige kvinder er i dårlig kontakt med deres krop, eller retter, kender deres krop så lidt, der er sku da for helvede kvinder der går en hel graviditet igennem uden at opdage de er gravide... ja, det er vildt, men lige som du kan bilde din krop ind du er gravid, kan man vel for pokker os bilde den ind at man ikke er?!
Tænker psyken er en spøjs fætter der kan gøre en masse ved ens krop, både i form af indbildske graviditeter og ikke graviditeter men man kan os bilde sig selv ind man er hammer syg, og til sidst blive det, fordi man er så overbevist om det...
Derfor forstår jeg godt der til tider er indlæg hvor folk er itvivl om der rent faktisk er graviditets symptomer, eller om det også kan være tegn på noget andet, så hvorfor tage en test, hvis man selv er så meget i tvivl, og der sidder noget der kan be- eller afkræfte ens mistanker....
Tænker igen... udbleven mens,kvalme, trykken i maven, kan altså også være et tegn på stress.... Eller tager jeg helt fejl her?!
Også erjeg sådan set lidt træt af at læse nogen herinde skal bestemme hvilke emner der er iorden, og ikke er iorden... og hvem skal lige sidde som kongen/dronningen og bestemme det? sidst jeg tjekkede skulle der være plads til alle herinde, men som tingene er nu, er der da 2 slags emner der er udelukket for babygalleri, hvilke jeg synes virker lidt syrealistisk, da begge de typer emner omhandler graviditet, som jo er en del af det forummet er her for....
Armen altså... Babygalleri er satme ikk hvad det har været.....
dec 2008
Camilla, det ku jo os ha været en trans, så vil hellere kalde det et interessant spørgsmål end et dumt:)
Lene- det er jo ikke en kommentar alene der får det til at lyde som mobning, men samlingen af hele tråden, og ikke kun den tråd men generelt, synes jeg at folk kan være rigtig "gimpede"
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
er det ikke et åbent forum hvor alle kan spørge om hvad de vil.?
Hvis man nu også husker og skrive en sigende overskrift så gør det os det hele meget nemmere og gå uden om de emner man ikke gider, for ofte skriver folk, hjælp, hei, jubii osv.
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
og jeg syntes bestemt ikke at det er generende at man skriver : jeg har det sådan og sådan, har i prøvet det?
hvorfor er der noget galt i det ? det kunne jo være andre havde prøvet det
babygalleri er godt nok forandret indenfor de sidste 2-2½ år , der fulgte man glædeligt hinanden hele vejen igennem c'',)
og gider man ikke følge andre ja så spring da de indlæg over !
mar 2008
Det kan også være man frygter en graviditet, så derfor spørger man her, selv om man måske kender svaret, eller man frygter testen viser negativ, fordi det er så brændende et ønske at man bliver gravid...
Måske kan det lige så vel være en frustration som så meget andet.... synes at hvis ikk man ønsker at læse et bestemt type indlæg, såhop da for filan over, og skulle det ske du alligevel havnede i sådan en type indlæg, så findes der jo heldigvis en tilbage knapder kan føre dig ud igen?!
Tania - endnu en gang bøjer jeg mig i støvet, og erklære jeg er enig med dig!!!
mar 2008
TS er så enig med dig.
Hvorfor skal man bare altid se så negativt på nogen ting, for pokker hvor må nogen da bare ha en røv tilværelse og ha det dårligt med sig selv siden man bare skal være en sort ser på ALT, helt erligt.
mar 2008
mar 2008
Gudskelov at vi har ret til hver vores mening... men nogen gange er det sku en dyd at tie stille...
Forstår ikke den ene bekymring*/frustration, kald det hvad du vil, er iorden, men den anden er ikke...
Og ja, hvem skal være overhovedet til at bestemme hvad folk må skrive om, og ikke skrive om?
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Kan fornemme at nogen føler sig stødt. eller?
Ej men come on, som lykke siger så er det altså også tilladt at tænke selv.
"hmm jeg har udebleven mens, ømme bryster, kvalme - er jeg gravid" der er ingen der kan svare så sikkert som en test og en læges test. eller en scanning for den sags skyld.
Det kan godt være at jeg på nogle punkter er dum, men jeg kunne godt nok ikke finde på at spørge oraklet Lene om jeg er gravid. Hun er jo ikke en omvandrende test altså. ville squ være synd for hende hvis alle pigerne skulle tisse på hende
Men lad os da bare blive enige om at MAN BARE SKAL TAGE EN TEST FOR AT FÅ SVAR!
mar 2008
kunne det tænkes at pigerne er bange og bare gerne vil ha lidt støtte og føler de får det her igennem og måske føler de ikke helt står alene med et problem som de måske ikke helt tør åbne sig for over for veninder og forældre?
alle spørger om noget dumt og måske ikke gennemtænkt til tider.
sep 2009
apr 2008
Hvorfor er I dommer over andre - hvad gør at I skal bestemme hvad folk må spørge om herinde????? Svar mig lige på det ..TAK.
mar 2008
Så synes godt nok det er ringe kommentar at det er nemmere at sætte sig ind i hvis der er taget en test...... det kommer fisendeme an på situationen....
Sabrina - SÅ enig!!!!
mar 2008
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 454
Hvor svært er det at springe de emner over, man ikke har lyst at deltage i ??
apr 2008
apr 2008
mar 2008
mar 2009
Synes det er godt du springer dem over du ikke gider
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
men det er bare min menigng, så må i andre gerne hakke videre på hinanden *Gg* god dag til jer
mar 2009
mar 2008
apr 2008
God ide Tania...Håber de tager dit initiativ til sig...
sep 2009
dec 2008
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 440
apr 2008
Maja: ja sådan er mennesket oftest men heldigvis er der da nogle til som formår at opføre sig civiliseret selv om de bliver stødt eller uenige..
mar 2008
Pernille - okay, så du så en af de heldige, nu det jo ikk ligefrem er planlagt Jonathan skulle komme.... vil lige understrege at der intet galt er i det... men Noah er så absolut heller ikke planlagt på nogen måder, og derfor var jeg da nervøs, og blev da endnu mere nevøs og bange da jeg så opdagede at den rent faktisk var positiv.... så igen, så forstår jeg udemærket de piger der er i blandt....
apr 2008
mar 2008
Desuden,så kan man være indbildsk gravid, men man kan altså også bilde sig selv ind man ikke er gravid... derfor synes jeg da bestemt ikke det er forkert at spørge herinde, om der eventuelt er nogen der har prøvet det samme, inden man bruger penge på at teste....
apr 2008
sep 2009
Men jeg gik altså ikke herind og spurgte om jeg var gravid
apr 2008
Debat- emner..