{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

molo softschell eller fleece? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har længe luret på en softschell jakke til min datter, men ved ikke helt hvad årstid den er til samt hvad forskellen på sådan en er og en alm. jakke.

Hun har en fleecedragt fra molo nu, men jeg vil også gerne have en jakke til hende. Så kan i hjælpe mig med at forklare hvad er bedst til nu, en fleece eller sådan en softschell?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  molo softschell eller fleece?
  • #2   4. mar 2011 Vi har en molo softshell nu her, altså mest hvis vi skal køre bil eller noget fordi i dagpleje har han selvfølgelig stadig flyverdragt på i det her vejr.. Ellers fryser han når de skal udenfor osv..



  • #3   4. mar 2011 Vi har også soft shell nu og da jeg ikke har bil bliver den ikke brugt endnu for det er stadig alt for koldt til kun at gå rundt i sådan en udenfor, synes jeg smiley men nu her når det forhåbentligt bliver lidt lunere i vejret skal den nok blive brugt smiley

    Jeg tror også at soft shell holder på varmen bedre end fleece.


  • #4   4. mar 2011 Tak for jeres svar smiley så ender det vist med at jeg køber en softshell jakke fremfor en fleece.

    En softschell er den vind og vandtæt eller hvordan? og hvorfor har i valgt den?


  • Signe T
    Signe T Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 12 Følgere: 11 Svar: 47
    #5   4. mar 2011 Jeg synes slet ikke en softshell kan udelukke en fleece... det er to forskellige ting, soft shell jakken er vind og vandttæt (mener bare at syningerne ikke er svejset = ikke vandtætte)... fleecen er bare dejlig varm, når det ikke blæser (medmindre det er en fleece med vindtæt foer)..

    Jeg har begge dele til mine børn, og er det koldt får de bare fleecen under softshell'en... fleecen kan jo også bruges under regntøj mv...

    Synes bare en softshell er lækker, har også selv en, derfor har jeg valgt den, fremfor fx en overgangsjakke smiley


Kommentér på:
molo softschell eller fleece?

Annonce