{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

ble fri hvornår {{forumTopicSubject}}

hvornår og hvad gjorde i for at få jeres børn blefrie. hvor gamle var de osv...

min papdatter, er 2½år og viser slet ik rigtig interesse for toilettet eller potten. kun i meget korte perioder. hun går i vs og skal i bh her til april. og ville da ønske hun kunne slippe for ble om dagen.. nogen gode råd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ble fri hvornår
  • #1   8. mar 2011 vores søn er år og mnd og han er ikke klar enu lad være og skuppe på lad det omme når det kommer..

  • #2   8. mar 2011 3 år og 3 mnd

  • #3   8. mar 2011 Lea er 3 år og 3mdr, og hun er lige blevet blefri smiley Det skal nok komme når hun selv er klar

  • #4   8. mar 2011 jeg har lidt på fornemmelsen det måske kommer til sommer når det bliver varmt og de andre piger i familien de leger og jo heller ik bruger ble

  • #7   8. mar 2011 Har begyndt lidt med min søn på 20 måneder men der er heller ikke så stor interesse... satser også på sommeren når han bliver 2


  • #8   8. mar 2011 Jeg prøve for sjovt at sætte william på potte for noget tid siden, han sad der 5 sek og så gad han ikk det mere, roste ham helt vildt, men droppede den så igen.. Har nu i lidt over en mdr. tilbudt ham den og han sidder med glæde på den og tisser stor set hver gang.. og ind imellem tage han sig til bleen og siger tis, og så kan jeg få ham til a tisse på potten ;D

    han bliver 2 år den 14 april ;D


  • #9   8. mar 2011 Børnene skal jo også være fysisk klar til det, det nytter jo ikke noget at det bare er os voksne der syntes det er en god ide. De skal kunne holde sig og har læst at deres natble faktisk skal være rimelig tør før man skal begynde.
    Jeg syntes det er synd at starte for tidligt!


  • #10   8. mar 2011 Kian bliver 3 her i marts og bruger stadig ble, han er slet ikke intresseret i potte eller wc. Han kommer dog og siger hver gang han har lavet stort.

    Vi håber på han kommer af med bleen til sommer.


  • #11   8. mar 2011 Maloue var 2½ da hun smed bleen, det var hun selv klar til, hun bruger den dog stadig om natten.

  • #14   8. mar 2011 vores børnehave har været rigtig gode i victors projekt blefri og de har altså også puslebord (sys da det er dybt forkert hvis der findes børnehaver uden puslebord, her tænker jeg både at det ik er rart for barnet at blive skiftet på gulvet:s men det er da heller ik særlig sund arbedsstilling for pædagogen?!)

    victor var 3 år og 3 mdr og han viste heller ingen synderlig interesse for potte eller toilet, men så en dag kom han og sagde at nu skulle han ik have ble på mere, kun underbukser på numsen smiley og så tog vi den af og det gik rigtig fint og efter yderligere en månede var den også væk til nat og han tissede kun i sengen 2 gange - han står faktisk op i søvne om natten og går ud og tisser og så i seng igen smiley ret sjovt han går lige forbi os uden at ænse os hehe smiley

    det kommer når de er klar smiley


  • #15   8. mar 2011 Jeg synes bestemt heller ikke man skal presse sine børn til det.. men synes det er fint nok a vise dem, og "lege" lidt med potten.. osse i en rimli g tidlig alder.. så kan de vænne sig stille og rolig til den og blive trygge ved den.. her har william osse selv vist sin interesse.. fx. hvis jeg går på wc, vil han med og så sidde på potte.
    vi har heldigvis puslebord i den bh. jeg arb.. i, men der er godt nok mange a de andre pædagoer der ikke bruger det.. og synes osse det er repeckt løs over for barnet, a det skal stå og få skiftet ble foran alle de andre børn (der sker tit i vores bh) selvom vi har puslerum m det hele..


  • #16   8. mar 2011 Viktor er snart 3 år og 7 måneder og vil IKKE gå på toilettet..:(

    Jeg har prøvet at lokke lidt for at han skal få interesse med klistermærker, ros osv. men ingenting hjælper!

    Jeg synes det er begyndt at være mega klamt med lort all over hver gang han har lavet i bleen og ville gerne snart have han smed den, eller i hvert fald bare lavede stort på toilettet...


Kommentér på:
ble fri hvornår

Annonce