{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

dagpleje {{forumTopicSubject}}

Hej derude...

Årh jeg må lige af med min frustration...

Min søn skulle være begyndt i dagpleje her d.1/4, der var ikke plads i vuggestuen, (havde vi os regnet med) men pyt nu med det... Man plejer jo som regel at få besked fra Kommunen en måneds tid inden, så man kan starte stille og roligt op...
Men, vi hørte intet!!! Så jeg ringede til Kommunen, og der er langtids sygdom hos alle dagplejerne i den by jeg bor i, så det eneste de kunne tilbyde, var at jeg startede ham op i gæste dagpleje 10 km væk fra hvor vi bor!!!!!!
Synes det er for dårligt at de ikke informere mig om sådan noget, at jeg selv skal ringe og få alle infoer kan da ikk passe...
Så nu holder jeg ham hjemme, indtil der kommer noget i nærheden af os, som ikke er gæste daglpleje smiley
Rigtig træls start på alt det institutions liv altså... ØV!

Undskyld min frustration, men går bare og brænder inde med det... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dagpleje
  • #1   17. mar 2011 Ja, jeg ringede jo også selv derind... Så var skam opmærksom, har gået og ventet på at høre fra dem, gav det en uge, og så ringede jeg... Kunne jo ikke gøre andet..

    Ja, det er da utroligt at alle er syge... smiley ret utroligt... håber bare der snart kommer en plads til ham... Kan mærke han virkelig trænger til at komme ud og være sammen med andre børn i hverdagen...


  • #2   17. mar 2011 kan godt forstå din frustration, men sådan er det bare desværre med det offentlige, og især dagpleje, det er meget skrøbligt.. pers har jeg ikk noget imod de dagplejere jeg har haft, men syns også det er træls så skrøbligt det er... Men desværre skal man nok bare holde dem i hanke hva det angår,for har en bekendt som faktisk skulle have sine tvilinger hjemme i 20 dage imens hun skulle gå hjemme som ledig og være til rådighed for arbejdsmarkedet, selvom de vidste de skulle ud til den dato fra fødsel af... det er under ALT kritik

  • #3   17. mar 2011 Det kunne de ikk svare mig på... Jeg bor i Åbenrå, og skulle til noget som hedder Hellvad, og de var ret irriterede over min "brokken" men de har nok mange forældre som ringer og er utilfredse....
    De sagde de ville kontakte mig når der var noget tættere på, men skal jo os igang med arb igen, så håber inderligt det bliver inden min barsel slutter...


  • #4   17. mar 2011 Ja, det er bare så frustrerende synes jeg virkelig... Vil så gerne ha en go start på det, både for min og Theos skyld... Men desværre kan jeg intet rigtig stille op, ud over at kontakte dem løbende, og håbe på en plads smiley
    Og ja, det er under al kritik!


  • #6   17. mar 2011 linda- det er da skønt når tingene kan køre sådan... gid alle måtte ha det sådan smiley

  • #7   17. mar 2011 Da Oliver skulle starte i dagpleje undskyldte kommunen sig med at det var sommerferie, det er altså ikke i orden, de var længe om at finde en plads til ham da det skulle være uden dyr pga. mistanke om allergi, så jeg tog noget ferie og så starede han mdr efter, men synes da det var surt at skulle bruge min ferie på det, når jeg ville ha gemt den hvis vi skulle noget. Nå men vi var så heldige at få den dejligste dagplejemor, hun er så fornylig skiftet fra komunal til privat, og da vi alligevel ikke kan li at han skal i gæstedagpleje og ferien ligger helt fast hos hende nu, så er det bare helt kanon, og så er det et plus at vi sparer rigtig mange penge. Vi har allerede fået nr. 2 skrvet op, så han er sikret plads hos hende også, så slipper vi for det der usikre noget med de kommuner som ikke lige frem er særlige villige til at hjælpe en.

  • #8   17. mar 2011 Tania- tak smiley

Kommentér på:
dagpleje

Annonce