1.342 visninger
|
Oprettet:
Mor til den dejligste lille prinsesse Ida-Marie
4. dec 2009 Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 81 Svar: 408
4. dec 2009 Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 81 Svar: 408
er jeg for sippet.. {{forumTopicSubject}}
Har lige været ude at se en vuggestue hvor min datter er blevet tilbudt plads.. og jeg har det selvfølgelig rigtig svært med at hun nu skal starte snart ( her de fleste mødre vist)
Jeg synes egentlig at personale virkede rigtig søde, men hold da op noget gammel l... synes stuerne var meget grimme, kedelige og virkede helt beskidte fordi det hele er så gammelt. Fik dog at vide at legepladsen skal renoveres her til foråret, hvilket jo lyder super fint...
Synes i jeg er for sippet???
Er bare så meget i tvivl(
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 81 Svar: 408
apr 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Babyer: 1 Emner: 77 Svar: 893
Sofie er startet i dp og det er et rigtig fint sted, men jeg havde valgt et andet sted hvis jeg ikke sys om det...
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 104
min pige går i dp nu, men skal starte i vuggestue på mandag. hvor jeg også syns det ligner lort.. men personalet virker rart, og børnene der går der så glade ud..
sippet, neej.. er selv på samme måde.. jeg tror det er vores forventning som mødre der er for store..
har selv arbejdet i institution 5 år.. og det kan sagtengs ligne lort, men det er jo pga pengemangel.. men så længe der er et sundt og gladt arbejdsmiljø for de voksne, så smitter det af på børnene.. :O)
om stedet er wauw eller ej..
min datter skal starte et sted hvor de går meget op i kreavtivitet.. hvilket jeg jo syns er fedt-- så de bruger mange af deres penge på materialer til det i stedet for en klat mailing til væggene på stuen ;O)
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 765
maj 2008
Jeg vil mene at omgivelserne er vigtige ja, men bare de er rene og personalet gør deres for at børnene har det godt og hyggeligt så synes jeg virkelig ikke der er noget at sætte en finger på.
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
-og mig som er bekymret over at magnus skal skifte dp fordi dpmor blev uplanlagt gravid.- han ender et sted hvor han der er flest der er ældre-det nuværende sted er de alle på samme alder da det var nyopstart dvs 8 jævnaldrende børn - fantastisk!
-mht til lokaler tror jeg de fleste vuggesuer har en del år på bagen
apr 2008
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 108 Svar: 2.892
maj 2008
At vuggestuen var gammel og slidt, men personalet virkede rart? .. Så vægter jeg helt klart højest at personalet er sødt og rart fremfor en sprit ny institution hvor man ikke kan med pædagoerne! ... Bare det jeg ville frem til.
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 104
de må maks ha gæstepleje 65 dage om året. og de har jo somregl to eller tre der høre til gæstepleje.. og i sommmer perioder kan man ikk vide hvilken de kommer til, pga de to uger tvunget lukket..
men det er en smags sag.. :O)
apr 2008
Når du engang for børn kan det være du sys det samme..
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 652
hun skriver at det ser beskidt ud fordi det er gammelt.. ikke a det er beskidt...
til TS
jeg kan kun synes det er positiv at der andre børn på hendes alder... samtidig med at der osse er nogle ældre... for de små små lærer meget hurtigere når de omgås ældre børn... min datter startede med dagpleje hvilket osse var helt super... men de andre børn der var kun lige nogle måneder ældre end hende... kunne faktisk godt ha ønsket at de var lidt ældre...
den vuggestue hun går i nu er der det meste af dagen åbent ind til børnehaven... så børnehavebørn og vuggestuebørn er meget blandede, min datter leger faktisk rigtig meget med en pige fra børnehaven.... men osse rigtig meget med dem på hendes egen alder...
og med hensyn til at det hele er gammelt... så længe det funger som det skal, så er detvel lidt ligegyldigt... herover tror jeg så ikkke rigtig at der findes vuggestuer der ser gamle og nedslidte ud.. har jeg i hvert fald hverken set eller hørt om...
dec 2009
Tak for jeres tilbagemeldinger, synes det er sundt at se tingene fra andre vinkler;)
apr 2008
du kan jo søge om friplads hvis du ikke har råd...
dec 2009
dec 2009
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 40 Svar: 911
Jeg vil også have at der skal være rent og lyst, der hvor Gustav skal passes. Sådan har jeg det bare.
Gustav er den eneste, som starter og det er jeg glad for, for så ved jeg at dagplejemor har god tid til ham.
apr 2008
Sarah
ej hvor øv... men hvis du går hjemme... er det vel heller ikke noget stort problem... har selv fuld friplads..
er jeg for sippet..